Trenger å lufte tankene litt, håper det er greit at jeg gjør det her. Er i tvil om hva vi skal gjøre. Har totalt hatt 12 innsett og 5 inseminasjoner over 4.5 år, som har resultert i 3 SA og en exu. Har blant annet utfordringer med endometriose. Vi har gått for et siste uttak privat etter offentlig behandling, negativt ferskforsøk og 3 blasto på frys. Nå kan vi enten sette inn på denne syklusen, i naturlig syklus med støttemedisiner, eller prøve en lang nedregulering før innsett i styrt syklus for å roe ned endometriosen. Har aldri blitt gravid ved fryseforsøk i naturlig syklus, men har ikke prøvd med alle støttemedisinene jeg får nå. Hvis vi går for nedregulering blir det ikke innsett før slutten av august. Dette er veldig tøft mentalt å håndtere både for meg og kona etter så mye venting allerede. Samtidig kanskje det er det som skal til, og vi "sløser" kanskje et embryo hvis vi setter inn nå, det blir negativt, og så må vi allikevel gå for nedreguleringen etterpå. Til syvende å sist må vi bare bestemme hva vi kan leve med, men tar gjerne emot innspill...