babyT
Forumet er livet
Denne prosessen med venting og prøving og alle de psykiske påkjenninger det medfører, sammen med en krevende situasjon på jobb (siste dråpen i det fulle begeret?) resulterte før påske i at jeg ble sykmeldt pga senebetennelse og store spenninger i fra korsrygg opp i nakke og ut i armene. Er ikke like ille nå lenger, men fortsatt ikke bra. Bare mens jeg skriver dette kjenner jeg det begynner å verke i armene og nakken igjen. På fredag lagde vi taco og jeg skulle kutte salaten. Var helt gåen etterpå. Nakken verka som besatt. Derfor føler jeg meg ikke klar til å begynne i jobb igjen helt enda, samtidig som jeg føler jeg bør gjøre det. Liker ikke å gå sykmeldt lenge. Tenker mye på dette, noe som sikkert ikke hjelper på spenningene i ryggen. Det er nå ca 4 uker til vi drar på vårferie, og rett etter ferien starter vi prøverørsprosessen. Regner da med at det vil komme flere sykmeldinger. Derfor synes jeg det er flaut om jeg skal gå enda lenger sykmeldt nå for så å jobbe et par uker og bli sykmeldt igjen pga bivirkninger/reising i forbindelse med icsi-forsøket. Vil jo ikke bli stemplet som en svekling som ikke kan være i jobb og bare snylter på trygdesystemet [&:] Går til fysioterapeut for plagene i tillegg til at jeg får trene i varmebasseng en til to ganger i uka for å prøve å løse opp.
Hva ville dere gjort? Trenger virkelig gode råd nå!
Hilsen en fortvilet babyT?
Hva ville dere gjort? Trenger virkelig gode råd nå!
Hilsen en fortvilet babyT?