Hva ville du gjort?

Bkno3272272

Første møte med forumet
Hei. Prøver å bli gravid og prøvd lenge, startet med letrozol forrige syklus og fikk da gode egg i normal tid, denne mnd derimot skjedde ikke det og de anslo at den skulle komme om 1 uke kanskje mer, når jeg allerede var på kontroll CD 13 og eggene var kun 12 mm.
Nå er dilemmaet at jeg risikerer at jeg skal gifte meg 1 eller 2 dager ut i mens og jeg blør ekstremt masse når jeg først blør. Hva ville dere gjort? Satset på at dette går veien eller bruke prevensjon denne syklusen og ta provera rundt bryllupet så jeg ikke får blødning og blør gjennom brudekjolen til mange tusen kroner foran alt av familie og venner? :nailbiting:
 
Tror jeg ville fokusert på bryllup, og hoppet over denne perioden. Da kan du også nyte noe godt i glasset med god samvittighet ;)
 
Jeg er en veldig utålmodig person og hadde angra om jeg hadde hoppa over en PP :hilarious: Men om du blør veldig mye så forstår jeg godt om du heller vil ta Provera og hoppe over PP! Bare sett deg inn i de ulike situasjonene og kjenn etter hvordan du føler deg om du gjør det eller det andre, og hva som føles mest riktig ❤️
 
Jeg er en veldig utålmodig person og hadde angra om jeg hadde hoppa over en PP :hilarious: Men om du blør veldig mye så forstår jeg godt om du heller vil ta Provera og hoppe over PP! Bare sett deg inn i de ulike situasjonene og kjenn etter hvordan du føler deg om du gjør det eller det andre, og hva som føles mest riktig ❤️
Takk, ja jeg er utålmodig jeg også, så derfor ekstra vanskelig å ta avgjørelsen:smiley-ashamed004 har tenkt mye nå og vurderer å se an når eggløsningen faktisk kommer før jeg bestemmer meg, regner ikke med mens kommer mer enn 15 dager etter eggløsningen :happy: meeen det ser dårlig ut hittil, ikke endring i farge fra søndag-idag.
 
Hei. Prøver å bli gravid og prøvd lenge, startet med letrozol forrige syklus og fikk da gode egg i normal tid, denne mnd derimot skjedde ikke det og de anslo at den skulle komme om 1 uke kanskje mer, når jeg allerede var på kontroll CD 13 og eggene var kun 12 mm.
Nå er dilemmaet at jeg risikerer at jeg skal gifte meg 1 eller 2 dager ut i mens og jeg blør ekstremt masse når jeg først blør. Hva ville dere gjort? Satset på at dette går veien eller bruke prevensjon denne syklusen og ta provera rundt bryllupet så jeg ikke får blødning og blør gjennom brudekjolen til mange tusen kroner foran alt av familie og venner? :nailbiting:
Jeg ville aldri ha risikert å blø på bryllupsdagen min, så jeg ville definitivt gjort alt jeg kunne for å unngå det, om det så betydde å utsette prøvingen en måned.
 
Bryllup er veldig fin ting ❤️ jeg ville gjort alt jeg kunne for å unngå stor blødning denne dagen. Pluss en eventuell skuffelse for at graviditet ikke skjedde ❤️ ikke noe kjekt å tenke på denne dagen i det hele tatt ❤️
 
Bryllup er veldig fin ting ❤️ jeg ville gjort alt jeg kunne for å unngå stor blødning denne dagen. Pluss en eventuell skuffelse for at graviditet ikke skjedde ❤️ ikke noe kjekt å tenke på denne dagen i det hele tatt ❤️
Det er sant, jeg får bare akseptere at dette ikke er en prøvemåned. Jeg har fått medisin av fertilitetsklinikk for å unngå at det skal bli blødning på dagen nå:happy:
 
Eventuelt kan du be om å få cyklokapron så du blør mindre.
 
Hei. Prøver å bli gravid og prøvd lenge, startet med letrozol forrige syklus og fikk da gode egg i normal tid, denne mnd derimot skjedde ikke det og de anslo at den skulle komme om 1 uke kanskje mer, når jeg allerede var på kontroll CD 13 og eggene var kun 12 mm.
Nå er dilemmaet at jeg risikerer at jeg skal gifte meg 1 eller 2 dager ut i mens og jeg blør ekstremt masse når jeg først blør. Hva ville dere gjort? Satset på at dette går veien eller bruke prevensjon denne syklusen og ta provera rundt bryllupet så jeg ikke får blødning og blør gjennom brudekjolen til mange tusen kroner foran alt av familie og venner? :nailbiting:
Gratulerer med bryllupet, vel jeg kjørte på med medisiner og syklus som normalt, endte opp at jeg var for opptatt med bryllupet til å finne ut in det faktisk klaffa men fant ut 2 dager etter bryllupet at jeg var gravid laughing6 Men det endte ikke bra!

Men det er opp til deg hva du ønsker og gjøre:Heartred
 
Eventuelt kan du be om å få cyklokapron så du blør mindre.
Skulle inn å foreslå dette..! Det hjalp veldig for meg, kuttet blødningsmengden med sikkert 80% :bag: (jeg blødde helt ekstremt ekstremt mye, og fikk heller vanlig mensblødning).

Men jeg tror kanskje, hvis jeg hadde vært en person som synes bryllupet skulle være en fest, at det uansett hadde vært greit å hoppe over denne pp'en og utsatt mens, sånn at man kunne nyte dagen sin til det fulle. (Personlig giftet vi oss alkoholfritt, men det er jo ikke typisk bryllup).

Forøvrig, hvis man blør gjennom alt mulig, så kan det være en ide å forhøre seg om muligheten til cyklokapron til neste mens uavhengig av bryllup. Det er utrolig kjedelig å blø så ille at man blir husbunden....
 
Da jeg gifta meg venta jeg mensen på bryllupsdagen. Det va ikke noe gøy. Hadde sluttet på pilla. Planen va å bli gravid før bryllupet. Eller raskt etter. Det skjedde ikke. Pga av stresset ble mensen forsinka. Kom heller neste dag. Man må jo bare gjøre det beste ut av ting.
Jeg måtte bare drite i flott undertøy. Tok ingen sjanser. Ble truser og bind. Og alt gikk bra. Bare blås i prøveperioden. Kos deg heller. En spesiell dag i livet
 
Back
Topp