Hva ville du gjort??

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
Min familie bor 9t unna med bil, og planen er i utgangspunktet å feire julen der i år.

Men så usikker...guttungen er da 2år og vi venter ei jente med termin 1 des.
Det blir jo veldig tett opptil reising, spesielt om jeg går over...

Vi planlegger i såfall å reise den 20des og komme tilbake 26des.:)
Planen er å fly...

Vet ingenting om formen til snuppa da og for den del heller meg selv...men skal man vente med å bestille til hun er født er jo alt utsolgt eller prisene skyhøye...

Alternativet er jo å ferie her med familien hans, men det gjorde vi liksom sist år...hmm..

Jeg er veldig frøken vinglepetter i forhold til dette...hva ville du gjort??:)

Jeg tror faktisk ikke jeg hadde orket en så lang tur med en baby på under en mnd. Jeg er i samme situasjon som deg-ish - familien bor en 13-14 timers kjøretur unna, eller hel dags reising med fly og båt, vi skulle egentlig ha feiret julen der men skal nedover en tur om noen uker for min fars 50-årsdag og en ny tur i september for dåp. Det blir så mye reising. :o Og reisingen er ikke akkurat gratis.

Jeg hadde blitt hjemme,hos meg selv,feiret jul med bare min familie.

Mhm, det er jo det som er safest sånnsett:) Blir nok uansett ikke helt alene, da blir det med familien til mannen og gjerne på hytten.

Ville også undersøkt muligheten for hvorvidt din familie kan komme og feire hos dere i stedet :)

Det er jo ikke så godt å vite på forhånd hvordan formen din er såpass kort tid etter fødsel, så det er jo en sjanse å ta dersom dere bestiller flybilletter.

Jeg tror faktisk ikke jeg hadde orket en så lang tur med en baby på under en mnd. Jeg er i samme situasjon som deg-ish - familien bor en 13-14 timers kjøretur unna, eller hel dags reising med fly og båt, vi skulle egentlig ha feiret julen der men skal nedover en tur om noen uker for min fars 50-årsdag og en ny tur i september for dåp. Det blir så mye reising. :eek: Og reisingen er ikke akkurat gratis.
Nei, er jo derfor jeg er usikker...Selvom jeg tror det nesten kan være lettere med en nyfødt enn vår aktive 2åring:P hehe...

Dyrt er det selvsagt også ja...må ha leiebil fra gardemoen i såfall.
Vi skal ikke hjemover nå med det første da så ja...hmm...vanskelig dette her.

Jeg hadde reist men jeg var i superform sist da
Mhm, skjønner...Ja det kan man jo ikke vite på forhånd...hadde gått og reist med guttungen så tidlig iallefall. Flott og grei fødsel sist..fin og frisk gutt. Jeg var jo også i grei nok form.

Nei, er jo derfor jeg er usikker...Selvom jeg tror det nesten kan være lettere med en nyfødt enn vår aktive 2åring:p hehe...

Dyrt er det selvsagt også ja...må ha leiebil fra gardemoen i såfall.
Vi skal ikke hjemover nå med det første da så ja...hmm...vanskelig dette her.
Jeg har selv veeeldig lyst til å dra til julen, siden vi var hos svigers i fjor. Men det er både kostnad og hvor praktisk det er. Har også 3 hunder som det er vanskelig å sette bort.
At folk skal flytte så langt unna da, hensynsløst er det.. ;)

Kanskje de kan komme til dere i stede?:) hvis ikke det er fryktelig mange da. Så kan dere feire hjemme hos dere selv:)

Det er desverre ikke en mulighet:( De kommer her til oss i okt for å feire 2årsdagen til guttungen og vet de ikke har nok ferie igjen til å komme på nytt i des. Dessuten jobber familien min turnus i helsesektor. Så de må enten jobbe julaften elr nyttårsaften.
Mannen har fri hele julen og jeg er jo i perm da.

Mhm, skjønner...Ja det kan man jo ikke vite på forhånd...hadde gått og reist med guttungen så tidlig iallefall. Flott og grei fødsel sist..fin og frisk gutt. Jeg var jo også i grei nok form.
Om du er så dårlig at du ikke kan dra så får du attest fra legen

Om du er så dårlig at du ikke kan dra så får du attest fra legen

Ville også undersøkt muligheten for hvorvidt din familie kan komme og feire hos dere i stedet :)

Det er jo ikke så godt å vite på forhånd hvordan formen din er såpass kort tid etter fødsel, så det er jo en sjanse å ta dersom dere bestiller flybilletter.

Mhm, forstår...det er desverre ikke en mulighet...kan jo se svaret mitt til en annen her. :)

Nei, er derfor jeg blir så usikker . Vet ikke hvordan det vil være å få dekket reisen ved sykdom og slikt da?
Vi har jo full forsikring, men kommer jo til å bestille de billigste bilettene. low price. De andre er jo svindyre...
Jeg hadde ikke reist uansett med termin så nært.

Nei, det forstår jeg. Fryktelig usikker. Mannen sier jeg må få avgjøre siden det er min familie det er snakk om.

Jeg har selv veeeldig lyst til å dra til julen, siden vi var hos svigers i fjor. Men det er både kostnad og hvor praktisk det er. Har også 3 hunder som det er vanskelig å sette bort.
At folk skal flytte så langt unna da, hensynsløst er det.. ;)

Ja, ikke sant;) hehe.
Her er det nok jeg som flytta da men:P hehe..

Vil liksom så gjerne. hmm

Ja, ikke sant;) hehe.
Her er det nok jeg som flytta da men:p hehe..

Vil liksom så gjerne. hmm
De kan da vel flytte etter, de er jo tross alt familie. Noen prioriteringer må man kunne gjøre.

;)

Back
Topp