Hva ville du gjort?

Gizom

Gift med forumet
Juli13-jentene
VIP
For flere uker siden fikk vi invitasjon til en bursdag. Vi og mange andre takket ja.

Så har det i mellomtiden kommet en invitasjon til vår venninnes utdrikningslag. Det har vært mye frem og tilbake med dato men nå var de falt på samme dato! Jeg vet at det da må være mange som kommer til å meld avbud til bursdagen.

Jeg vet hva jeg ville valgt, men hva ville du valgt?

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Hmm..... Vanskelig egentlig, men bursdag er hvert år, og utdrikning er en gang (forhåpentlig ;)) så tror jeg måtte gått for det...

Hvilken bursdag er det da? Runddag? Og hvor viktige er personene i forhold til hverandre?

Hadde valgt den som sto meg nærmest og tatt i betrakning hvor stort bursdagslaget skal være. Er det rundt tall osv?

Eg ville valgt utdrikningslaget tror eg :) e jo ikkje bruden sin feil at datoen har vært så usikker :)

Ville valgt utdrikningslaget:-) Once in a lifetime! Var NETTOPP på utdrikking for min venninne og var rimelig skuffet over "alle" som har meldt avbud ukene før. Mange grunner er fullt forståelige, men å prioritere en bursdag..? Hmm..jeg hadde nok blitt veldig skuffa. Utdrikking EN gang i livet, bursdag hvert år :-)

(men skjønner dilemmaet litt mer hvis det er din beste venn som har bursdag, og det er en fjern veninne/bekjent som skal drikkes ut)

Håper nesten jeg føder(5dager) før termin - så slipper jeg stå med valget;)

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Hadde valgt den som sto meg nærmest og tatt i betrakning hvor stort bursdagslaget skal være. Er det rundt tall osv?
Må si meg litt enig i dette.
Samtidig er bursdag noe som skjer hvert år, men et utdrikningslag er jo ikke så ofte. Forhåpentligvis kun en gang i livet for den aktuelle personen. :p
Hadde nok gått for utdrikningslaget. Tror det er lettere å få forståelse fra bursdagsbarnet enn den kommende bruden.

Hadde nok gått i utdrikkningslaget om dette er en god venninne. Har selv blitt invitert til venninner som man bare ser en gang i skuddåret, så er det en slik venninne og bursdagsfesten er en god venn sin, hadde jeg valgt fest. Men utdrikkningslag er et engangstilfelle. Så det kommer nok fremst i køen om begge er gode venninner. :)

Back
Topp