Mamma og leieboeren hennes har kranglet. Mamma visste ikke at depositumet måtte på egen konto, slik at det har bare stått på hennes. Han har da ikke betalt husleie siste mnd. Han ble full av f mot hun, og hun mot han. Mamma skal selge huset, og han fant seg nytt sted og bo. Hun ville ha han så fort som mulig ut, så hun sa at han kunne få nesten alle møblene flyttet han ut innen denne helga. Noe han gjorde. Det som viser seg er at han har tatt dekoderen og kortet. Det sa han at han skulle komme innom med. Og det viser seg at han ikke har vasket i det hele tatt. Så i kveld skal han komme med dekoderen og kortet. Hva ville dere gjort?
Syns så synd på mamma..Han kommer jo ikke til å vaske. Lurer på om jeg skal reise til a når han kommer og prate hyggelig å få han til å vaske, gjør han ikke det har jeg lyst til å true med anmeldelse, selv om den gamle kontrakten var ugyldig var jo ikke den muntlige avtalen om at han skulle flytte og vaske før i bytte med alle møblene det!
Sorry for kjapt og rotete innlegg:)
Syns så synd på mamma..Han kommer jo ikke til å vaske. Lurer på om jeg skal reise til a når han kommer og prate hyggelig å få han til å vaske, gjør han ikke det har jeg lyst til å true med anmeldelse, selv om den gamle kontrakten var ugyldig var jo ikke den muntlige avtalen om at han skulle flytte og vaske før i bytte med alle møblene det!
Sorry for kjapt og rotete innlegg:)