Hva ville du gjort? :(

*Amalie mi*

Gift med forumet
Amalie har i hele uka her ikke ville legge seg. Og hun hyler og roper og hiver alt utav senga. Hun har ikke vondt noen plass, og er selvfølgelig mett og har helt ny bleie. Er rett og slett testing av grenser og trass.

Hva ville du gjort ? Kjørt ordentlig hardt mot hardt og latt henne rope, eller gått inn med jevne mellomrom? Hun begynner jo å bli ganske stor nå. Har gjort det siste, men det som faktisk funker best er å la henne rase fra seg å så gå inn å legge henne ned på nytt..

Men er så lite gøy når hun banker hodet i senga for å få oppmerksomhet, for så å gråte av at det var vondt etterpå. Hun er 22 måneder..

Vet dette kommer til å svi enkeltes øyne,men jeg kjører hardt mot hardt....

ORIGINAL: forvirretmor

Mhm, jeg også.

ORIGINAL: toneany

Mhm, jeg også.

Me too..

Hun var så trøtt idag så la henne like før 19, og ble stille nå etter at jeg først lot henne rase fra seg så gikk inn å sa at nå må du sove lille venn og trakk opp bamsen på nytt. Men er ikke gøy likevel når de hyler som verst :/

ORIGINAL: *Amalie mi*

Hun var så trøtt idag så la henne like før 19, og ble stille nå etter at jeg først lot henne rase fra seg så gikk inn å sa at nå må du sove lille venn og trakk opp bamsen på nytt. Men er ikke gøy likevel når de hyler som verst :/
Nei det er ikke gøy i det hele tatt.
Jeg har akkurat hatt en runde her fordi sønnen min mistet søvnmønsteret etter å ha vært syk. Det tok riktig nok bare 3 dager,men jeg var hard.... Jeg la han i sengen og gikk inn til han hvert 5-10 minutt frem til han sovnet.Nå legger jeg han og han sovner uten et kny igjen[:)]

Jeg har akkurat hatt en runde her fordi sønnen min mistet søvnmønsteret etter å ha vært syk. Det tok riktig nok bare 3 dager,men jeg var hard.... Jeg la han i sengen og gikk inn til han hvert 5-10 minutt frem til han sovnet.Nå legger jeg han og han sovner uten et kny igjen[:)]

Må si meg enig i at det er det som funker i lengden. Godt å høre at vi er flere når det står på som verst. Føler meg så fæl, vil bare ta henne opp å kose, men det er jo uaktuelt.

Må si meg enig i at det er det som funker i lengden. Godt å høre at vi er flere når det står på som verst. Føler meg så fæl, vil bare ta henne opp å kose, men det er jo uaktuelt.
Det har jo den beste umiddelbare effekten,men man bruker jo år og dag på å komme noen vei[&o]

Min er litt yngre, men snakk om et par mnd... Jeg står fremdeles inne hos henne og stryker og koser henne i søvn HVER dag jeg[:)] Så sier seg vel selv hva jeg hadde gjort...
Datteren min er så trygg ellers i hverdagen og gråter omtrent aldri, så når hun gir meg tydelige signaler om at hun ønsker mammaen sin litt til for å sovne, ja da gjør jeg det... Ikke noe problem!
Men skjønner at folk er forskjellige og barn også, men jeg ser hva min datter trenger og da gir jeg henne det.
Er ikke så veldig fan av skrikende og hylende barn som gjør det til de sovner...

ORIGINAL: toneany

Mhm, jeg også.

samme her.. [:)]

jeg ville nok kjørt hardt mot hardt jeg å. Men ville gått inn med jevne mellomrom da..

Vi har hatt samme greia, har også kjørt ut og inn metoden... og den har funka periodevis, men løsningen til slutt ble at døra hans står åpen, da slår han seg til ro... men vi har rommet hans i nærheten av stua, så han hører oss da. 

Syns det er greit å gå inn regelmessig jeg også. Vi tok en runde med det da hun var mindre, og den tredje kvelden vi skulle legge henne var det ikke noe tull.

Da vi var hos mamma på ferie for kort tid siden ble det mye tull med sovingen hennes, tre dager på rad måtte jeg ligge sammen med henne til hun sovnet. Da kom jeg ikke "løs" før resten av familien var lagt seg, og jeg var utrolig sliten, så jeg fant ut at jeg skulle da en liten ferber-runde igjen. Vanligvis er jo første natten på et nytt sted litt mareritt, men det er som regel greit til andre natta. Denne gangen ble det jo ikke sånn da, så fjerde kvelden gikk jeg inn hvert 5 min, så hun så at jeg kom og så jeg kunne ta dyne og det opp fra gulvet, og etter 40 min begynte hun å synge og leke i stedet for å gråte. Neste natt lekte hun bare litt før hun sovnet.

:
ORIGINAL: Theas*mamma

jeg ville nok kjørt hardt mot hardt jeg å. Men ville gått inn med jevne mellomrom da..

Back
Topp