hva ville du gjort?

minah

Forelsket i forumet
hvis du hadde informasjon som tydet på at din gode venninnes mann hadde vært utro(denne informasjonen kommer fra en litt usikker "kilde")denne mannen har en litt dålig fortid...
vil legge til at de har vært sammmen i syv år,har det bra sammen og venter barn sammen.....

ville du sagt noe til venninna di ?

Ville kun ha sagt noe vest æ var helt sikker

ORIGINAL: dÅllface©

undersøk litt mer... se om det er hold i påstandene og konfronter MANNEN først...

Helt enig

undersøk litt mer... se om det er hold i påstandene og konfronter MANNEN først...

jepp!

no vits i å snakke med mannen?[8|] stoler ikke på han og er ganske sikker på at han ville lyve om det uansett......
detter er noe som har skjedd nylig.

ORIGINAL: minah

no vits i å snakke med mannen?[8|] stoler ikke på han og er ganske sikker på at han ville lyve om det uansett......
detter er noe som har skjedd nylig.

Hvor usikre er påstandene da? Eller "kildene" Hvis det er noe som har skjedd nå nylig og hun er gravid å venter barnet hans er han jo en TOTAL idiot og kommer sikkert til å gjøre det igjen[8|][:@]

takker for råd..... skal prøve å finne ut om det er noe i det. og håper det ikke er noe. skjønner ikke meg på menn som er så drittsekk[:@][:@][:'(] har jo hørt om mange som har vært utro mens dama er gravid!!!! blir så sinna[:@]

Enig!

ORIGINAL: `Happybody`

Jeg tenker sånn om ting jeg hører og ikke ser : Hva om det ikke er sant og jeg "sladrer"

Uff er glad jeg ikke er i dine sko, veldig vanskelig det der synes jeg [&:]

signerer denne jeg

Back
Topp