dalensjenta
Betatt av forumet
Vi har invitert et vennepar i kveld, og hadde tenkt til å ta noen cider. Mini har hatt litt feber (akuratt på grensa) og er litt sutrete i dag. Han skal til mamma og være til i morgen. ville dere bare hatt han hjemme og avlyst, eller ville dere tenkt at mora di ville klart det bra? De har jo vært der for oss når vi var syke. Det kan jo være det er tenner på vei (han er snart 7 mnd å ikke fått ei tann enda).
Men er så itvil. så tror det blir til at han blir hjemme (vi har bare hatt barnevakt 1 gang før, for jeg liker best å ha han hjemme).
EDIT: Feberen har gått bort (heldigvis). Mamma sa det gjorde ikke noe for hennes del om han fortsatt hadde feber. Men nå har den heldigvis gått bort, og lillegutt skal til besta:) Jeg sender meg febernedsettende og temp.måler i tilfelle. Hvis han blir for vrien så skulle vi bare hente han:)
Men er så itvil. så tror det blir til at han blir hjemme (vi har bare hatt barnevakt 1 gang før, for jeg liker best å ha han hjemme).
EDIT: Feberen har gått bort (heldigvis). Mamma sa det gjorde ikke noe for hennes del om han fortsatt hadde feber. Men nå har den heldigvis gått bort, og lillegutt skal til besta:) Jeg sender meg febernedsettende og temp.måler i tilfelle. Hvis han blir for vrien så skulle vi bare hente han:)