Hva ville du gjort ?

aemde og Lille Prins

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Vi har i utgangspunktet bestillt tur til Sverige i morgen, er ikke mange kronene det er snakk om for båtturen, men dog. Det er jo meldt snøvær igjen i morgen, og mannen ønsker ikke reise hvis det blir mye snø.. Vi har ca 40 minutters kjøring på E18, og 20 minutters kjøring på vanlige veier for å komme oss til båten..

Synes det er så dritt å kaste de pengene i dass, og måtte utsette turen til f.eks neste helg. Var så innstillt på å reise i morgen, bli ferdig med det, få handla resten av babyutstyret å bare slappe av !

Vi skal foressten også ha med sønnen vår på 2..

Hva tror dere jenter ? Har dere noe trafikkerfaring fra E18 f.eks, på slike snødager ? [8D]

Det er bare snø. veiene blir jo måkt og saltet

Hadde kjørt, tatt meg litt god tid og kjørt etter føret.

Skulle ikke jeg ha kjørt ut pga snø så hadde jeg vært innelåst nesten her jeg bor

Jeg hadde dratt.

MEN syns det er viktig at den som kjører er komfortabel med å kjøre i snøvær.

ORIGINAL: merete_80

Jeg hadde dratt.

Ja det er klart, han har ingen problemer med det. Han tenker mer på det at VI kan jo ikke styre hvordan andre kjører på slikt føre.. Mtp meg som gravid og sønnen vår..

Hadde dratt. E18 pleier å være ganske grei å kjøre på. De måker og salter[;)]

Har ikke fått med meg værvarselet for i morgen. Men er det meldt ekstrem-snøvær?

ORIGINAL: aemde og Lille Prins

Jeg hadde dratt.

Ja det er klart, han har ingen problemer med det. Han tenker mer på det at VI kan jo ikke styre hvordan andre kjører på slikt føre.. Mtp meg som gravid og sønnen vår..

Hadde jeg gått og tenkt slik når jeg var gravid så hadde jeg blitt paranoid.
Her MÅ vi kjøre for å komme no sted og her bare måker de veiene, ikke salter, strør eller noe.

Har ikke fått med meg værvarselet for i morgen. Men er det meldt ekstrem-snøvær?

Vet ikke hvor ekstremt det er meldt, har hørt litt forskjellig, men det er meldt sludd og regn utover dagen pga plussgrader, noe som igjen gjør veiene såpeglatte [:-]

ORIGINAL: Lillamumi

ORIGINAL: aemde og Lille Prins

Jeg hadde dratt.

Hadde jeg gått og tenkt slik når jeg var gravid så hadde jeg blitt paranoid.
Her MÅ vi kjøre for å komme no sted og her bare måker de veiene, ikke salter, strør eller noe.

Hehe, nettopp.. JEG vil reise, men kan ikke akkurat reise alene med 2 åringen fordi mannen er sta [:D]

Om dere skal ta båt fra Sandefjord, hadde jeg skippet. Det er kaos her når det detter snø!

ORIGINAL: Kranglefanten

Om dere skal ta båt fra Sandefjord, hadde jeg skippet. Det er kaos her når det detter snø!

Æsj [&o]

Back
Topp