Hva ville du betalt for det her ?

Kengu

Forumet er livet
VIP
9-10 brukte plagg ,,endel av de dyrere klær så ny pris ca 1700-2000

Hva ville du betalt?

500 maks

Ville nok ikke betalt så mye.. Så maks 500

Rundt 500 tenker jeg :) hadde jeg likt klærne veldig godt, kunne jeg strekt meg litt til :p

Maks 500 som de fleste her

Jeg tror kanskje 300-400kr men avhengig hvor mye jeg tror jeg kan bruke da kan jeg strekke meg litt lengre... Men føler det ofte blir noe som er siste løsning i sånne pakker, så regner ikke jeg bruker alt

Kommer halt an på hvor slitt klærne er, og hvorfor de dyre plaggene er dyre.

Dersom de dyre plaggene er dyre på grunn av merke er jeg enig med de over, 4-500.
Hadde det vært dyre på grunn av kvalitet, og var lite brukt kunne jeg gitt opptil 2.000 alt etter som hvor mange det var av de dyre plaggene

Ca 500 :) Men som musemor sier så kommer det ann på kvaliteten og hvor slitt klærne er, om det er ull, om det er flekker osv...

Kommer helt an på hvordan plaggene ser ut. Alt fra 200-600 :)

Ja spørs hva der er.. Enkelte ting kan jeg betale litt for. Ull og spesielle merker. Men brukte klær i seg selv er vel verdi gratis for min del:)

Synst ikke 1700-2000 kr for 10 plagg er så mye i ny pris jeg da ;)

Så hadde nok ikke gitt mer enn 2-300 dersom alt var i bra stand og kleda var hele og pene!

Selger ofte klær selv, og får 3-500 for Rubbel og bit av kle ( deriblant bergans jakker, Helly hansen allværs bukser, gensere, bukser, kjoler osv. Stort sett 1-2 boss sekker fulle). Brukte klær har ikke så mye verdi, og en får ofte gode tilbud på nye klær i dag! :)

Back
Topp