hva ville dere valgt?

Heidi10+12

Gift med forumet
søskenvogn eller søskensete til vogna vi alt har?

storesøster blir 2 år når mini i magen kommer.. har en emmaljunga city cross og en scooter fra før..
trur vi velger og ha 50%barnehage til storesøster og siden det er vinter`n og kaldeste tida når mini kommer blir det sikkert ikke til at vi er så alt for mye ute og triller lange turer..

hva hadde dere valgt?
er ikke stort anna vi trenger siden vi har alt fra før :)

Trur kanskje eg ville valgt søsken sete eg. Storebror ville ikkje sitte i vogna lenger med lillesøster når han var 2,så da blei det stå brett,og det var heilt toppemoticon

Jeg hadde nok gått for søskenvogn om økonomien tillater det, for selv om det kanskje ikke blir brukt så mye til daglig så er det veldig greit å ha når man først trenger den. Og å være inne hele dagen med en toåring og en liten baby blir fort VELDIG slitsomt! Greit å kunne ta dem med til åpen bhg, biblioteket, lekeplasser og sånt :)

Ylvemamma skrev:
Jeg hadde nok gått for søskenvogn om økonomien tillater det, for selv om det kanskje ikke blir brukt så mye til daglig så er det veldig greit å ha når man først trenger den. Og å være inne hele dagen med en toåring og en liten baby blir fort VELDIG slitsomt! Greit å kunne ta dem med til åpen bhg, biblioteket, lekeplasser og sånt :)

jeg bærer mye i sjal, meitai sele, slynge ++ også..
men ja, trur nok vi går for vogn og ikke bare sete.. kanjs evi velger begge deler.. får se hvor god råd vi har når huset er ferdig :D

sete for du vet aldri plutelig vil hun ikke sitte i vogn lenger

Back
Topp