hva ville dere valgt

skalbli5

Forelsket i forumet
i august når vi får nr 3,så er jenta vår 17 mnd,så er eg litt
usikker på om eg skal kjøpe søskenvogn eller ståbrett??[8|]

hva hadde dere valgt?[:)]

Kommer ann på hvor mye dere skal gå [;)] Jeg har 19mndr mellom mine, jeg valgte søskenvogn. Det var fordi jeg ikke har bil, så den har blitt brukt kjempemasse! Helt frem til jul, da var minste 13 mndr [:)]

eg har ikkje billappen,å går veldig mye tur,så kansje eg bør velge søskenvogn da[8D]

Jeg lurer også på detta... gutten vår kommer til å være ca 2,5år når lillesøster kommer...
men jeg har ikke verken bil eller lappen og går og busser mye... dessuten sover gutten vår mye på dagen enda(gjerne 3timer)
- er heller ikke like enkelt å dra med seg en uvillig 2åring som vil løpe en anna vei eller ikke stå på brette.
Egentlig har jeg veldig lyst på søskenvogn... men gubben syntes det er unødvendig...
Så vi får se hva det blir... håper jeg vinner "hihihihi"

Her blir snuppa 18 mnd når lillegullet kommer, og vi kommer sikkert til å ha søskenvogn også.. hun skal være i barnehagen 4 dager i uka er plana, men det er greit å ha uansett.. jeg har billappen, men likevel.. vi kjøper nok brukt søskenvogn, siden denne ikke blir brukt så mye da.. :)

Hadde helt klart valgt søskenvogn, tenk deg sutringen og klagingen når barnet blir sliten.....
Du kommer til å grue for å gå ut til slutt [8D]

Vi kommer til og ha søskebrett, og evnt bære en av  babyene om Tekoppen blir sliten, så kan han sitte litt. Bruker stort sett bil til bhg, så det blir heller sjeldent. Gidd liksom ikke å ha trillingvogn heller. Skal vi på tur utenom, og pappaen skal være med, så har vi vognen hans med også!

Hadde helt klart valgt søskenvogn, el søskesete om jeg ventet enling!

Jeg hadde valgt søskenvogn [:)]

Back
Topp