Hva ville dere tatt for?!

spiren2

Forumet er livet
Septemberlykke 2015
En helt ny Reima tec vinterdress? Og en helt ny Troll vinterdress?
Ny pris på reima er: 1099,- Og troll dressen koster: 1499,-

De er helt ubrukte, har lappene forsatt hengde på [;)]

ettersom dressene nå er til 50%, ville ikke jeg betalt mer enn det for dem... men du kan jo alltids prøve deg med 30%.....

av erfaring med salg av alle vognene jeg har solgt, så vilel jeg lagt på litt.. de går ALLTID nedi pris først! så da får du kanskje halv pris allikevel [;)]

Hva med 500 for reima dressen og 700 for troll?
de skal sendes også.. porto inkl. er ved siden av? vil ikke tape masse penger heller..

syns det høres greit ut.. porto er jo inkl.
evt om de henter selv så slår de nok av litt...

Jeg solgte en ny reima for 800,- uten porto, betalte 600,- for den selv på salg så jeg tjente faktisk på det. Men et råd, vent til høsten med å selge, da er det ikke salg og da er 800 iallefall mindre enn det den koster i butikken.

ORIGINAL: **Emmeline**

Jeg solgte en ny reima for 800,- uten porto, betalte 600,- for den selv på salg så jeg tjente faktisk på det. Men et råd, vent til høsten med å selge, da er det ikke salg og da er 800 iallefall mindre enn det den koster i butikken.

Ja, kanskje jeg skal vente...
har jo ikke lyst til å tape masse penger på de dressene, for jeg har kjøpt de til fullpris..

hvor mange dresser har du kjøpt a?[:D]

hvilke dresser har dere brukt i vinter forresten? ettersom du ikke har tatt i bruk reima og troll? [8D] Vi har hatt reima og ticket og har vært kjempe fornøyd!

en digresjon, I know [8D]

ORIGINAL: MammaMia98

hvilke dresser har dere brukt i vinter forresten? ettersom du ikke har tatt i bruk reima og troll? [8D] Vi har hatt reima og ticket og har vært kjempe fornøyd!

Reima dressn ble altfor bred til Emma, fikk vel nesten plass til to i bredden[:D]
Vi gikk for PoP og er superfornøyd med både passform, slitestyrke, vanntetthet ja alt egentlig[:)]

Ikke det at du spurte meg, men følte bare å svare[:D][8D]

Troll dressen er alt for stor, hun drunker [8D] hehe
Reima dressen er også i det største laget [&:] så måtte kjøpe ny reima dress til henne i str 80 [;)]
Hun har også en nameit dress som jeg er super fornøyd med [:D]

de vil ikke passe neste vinter da? hvilke str er de?

ORIGINAL: dripdrop

Troll dressen er alt for stor, hun drunker [8D] hehe
Reima dressen er også i det største laget [&:] så måtte kjøpe ny reima dress til henne i str 80 [;)]
Hun har også en nameit dress som jeg er super fornøyd med [:D]

Men hun vokser jo....[8|] Litt uøkonomisk å selge den billig når du uansett blir å trenge den senere?

Back
Topp