Hva ville dere tatt for en slik hjemme laga kake?

to prinser

Elsker forumet
(Dette er ikkje bilde av min kake men skal lage en slik som er på bilde)

For naboen spurte om eg kunne lage en slik kake til hennes sønn som blir 4år for han såg at min sønn på 4 fik det på dagen sin og det likte han så godt.
Eg lager ting selv,og farger marsipannen osv,men så lurer eg på hvor mye skal eg ta for det?
For ho spurte meg og eg er så usikker.

Ingenemoticon

jeg lagde en helt lik til en kollega.visste heller ikke hva jeg skulle ta for den.og ho gav meg 300kr.synes det var en grei pris.

Takk for svar,ja det er jo lit arbeid da og lit som skal kjøpes inn.
Da kan eg høre om ho er enig i den prisen.

jeg hadde gladelig betalt 500,-..... hva koster det du skal bruke i kaken da? og hvor lang tid bruker du?? det er jo en veldig fin kake....  ikke ta for lite heller.. hehe... nå  hørtes jeg fæl ut... yeye... FIN KAKE!!!! emoticon

Syns 300kr høres ut som en grei pris.

Jeg tar 500-600 for Lynet kakene jeg lager. Da har de litt flere detaljer enn kaken på bildet.

Dette er jo ikke en kake som tar så veldig  mye tid å lage, men jeg syns pris vel så gjerne avhenger av hvor bra resultatet blir. (Jeg har solgt kaker billigere som både har tatt lenger tid og kostet mer i ingredienser enn Lynet, men Lynet er en kake jeg vet jeg får til. Også lager jeg ikke for salg for å være snill. Da lager jeg det heller som gave.)

Her betalte jeg 350 kr for ei miiini miini marsipankake så synes ikke 300 er vondt i det hele tatt, heller billig!

Vanskelig å si uten å ha sett hvor bra kakene dine er. Men rundt 300 kr er sikkert greit hvis den ser bra ut. 

Syntes 300 ,- var lite jeg, da tror jeg ikke folk har fått med seg hvor mye det koster for ingrediensene til en sånn kake.

Hvis kaka blir slik som på bildet, syns jeg 300,- er altfor lite!
Ville tatt 500,- om jeg var deg.
Folk betaler det utroligste for bestilte kaker emoticon

Gå i butikken og kjøp inn alle ingrediensene og se hvor mye det blir og ta 150 for jobben i tillegg eller noe..Hadde betalt 400-500 for en sånn en jeg..Ga 600 for en puppe kake til mannen, den var stor da så alle på jobben fikk en bit eller to :) har litt å si med str og hvor bra den blir ;o)

Takk for svar alle sammen,eg laga en slik til min sønn bursdag og da var det 12 stk her og da var det nokk med den kaka eg laga også hadde eg en annen men det vart nesten ikkje rørt.
Eg har det meste av det eg trenger alt til kaka,marsipannen er ferdig farga og alt,det tar lit tid å lage en slik syns eg med å skjære ut ting.
eg prøver å legge ut bilde av min kake men for det ikkje til :(

Back
Topp