Hva ville dere sagt?

*3smågull*

Glad i forumet
Tenkte jeg skulle kjøpe noe scrappe stasj venninna mi 30 gave + at hun skal få gave kort på hjemmelagd middag av meg.... Hadde dere blitt fornærma da? Er jo så himla blakk!!

Er jo tanken som teller, ikke pengene. Syns det var en koselig gave, jeg. Spes. hvis hun driver med det fra før, at du vet hun liker det, sant.

[:)][:)][:)]

jeg synes det var en kjempfin gave jeg!

Syntes det var en veldig god ide jeg[:D]

Jeg hadde blitt kjempeglad for å ha blitt bedd på middag altså[;)]

*Når jeg selv hadde bursdag nå i februar, så skrev samboer på en lapp at det var ett gavekort på massasje m.m, og vi har sjeldent god råd altså, ble en veldig fin kveld[;)]*

Lager et litt fint kort til henne og slikt da.... HVor det står:
??????????????????????????????????????????

Noen som vil hjelpe meg?

ORIGINAL: Immunda

Det hadde jeg blitt kjempeglad for! Men så er jeg en av de som faktisk mener det når jeg sier at det er tanken som teller, da!

ORIGINAL: CogJ

ORIGINAL: Sistebabyen

Hun er en kjempe scrapper!!! Ønsker seg gavekort da, men hun vet jeg er litt blakk for tiden..

når jeg vet at venninnene mine er blakk, insisterer jeg på at den ikke kjøper noe..
så jeg syntes scrappeting er mer enn nok hvis man ikke har penger[:)][:)] gavekort kan hun ønske av noen andre[;)][:)]

Hjemmelaget mat med en venninne er jo superkoselig og da! Hadde blitt kjempeglad for en sånn gave jeg!
Hun blir nok å huske det mye bedre enn all verdens gavekort som fort blir brukt opp[;)]

ORIGINAL: BaileysTøsa

ORIGINAL: Immunda

Det hadde jeg blitt kjempeglad for! Men så er jeg en av de som faktisk mener det når jeg sier at det er tanken som teller, da!

HVis hun er glad i å scrappe,så er det jo helt topp. Og hjemmelaga middag hørtes utsom en kjempekos gave, så lur ide![:D]

Back
Topp