Hva ville dere prioritert på babyshop?

SmarteMedBarn

Glad i forumet
Hei!
Vi diskuterer i heimen i dag hva vi skal bruke de 30% med rabatt vi får på Babyshop denne helgen:

Valget står mellom:
-brystpumpe (hvilken i såfall?)
-lekegrind (vi har hund...)
- ergobaby bæresele

Ingenting er superviktig her og nå, men når man får 30% så kan man jo kjøpe noe ;)

Hva ville dere prioritert?

Tips: meld inn mannen og, så kan dere kjøpe to av tingene ;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg ville prioritert bæresele. Brystpumpe får man låne på sykehuset, dersom man har stor produksjon og donerer melk i tillegg til amming. Og her i huset har vi både hund og katt som skal lære hvor grensen går fra dag en. Enten frøken er på gulvet, fanget eller i vuggen. Så grind har vi slått fra oss, da den også mest sannsynlig bare vil bli oppbevaringsplass for alt mulig rart:p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

lekegrind

Det dyreste :P
Vi tar Stokke Trip Trap stol + babystolen tror vi :)

Hvordan får man avslaget? Fant ingenting på siden deres?

Meld deg inn i VIB- klubben ;) Tror du må registrere deg øverst i høyre hjørnet (?)

Jeg ville prioritert bæresele. Brystpumpe får man låne på sykehuset, dersom man har stor produksjon og donerer melk i tillegg til amming. Og her i huset har vi både hund og katt som skal lære hvor grensen går fra dag en. Enten frøken er på gulvet, fanget eller i vuggen. Så grind har vi slått fra oss, da den også mest sannsynlig bare vil bli oppbevaringsplass for alt mulig rart:p

Det er faktisk et annet tema jeg har som jeg vil spørre dere om; nemlig hund og barn. Det er det jeg gruer meg aller mest til. Fødsel og såre nippler er peace of cake i hodet mitt ift hvordan vi skal sette grensene for hunden vår (satt på spissen her altså!). Han er veldig rolig, men fordi han har vært "alene" med oss så lenge har han også blitt ganske så bortskjemt; og dermed er jeg redd for at han skal utvikle sjalusitendenser.

Men ja- for øyeblikket heller vi mot bæreselen. Lekegrinder og brystpumper ser det ut som det stadig ligger ute på finn.no.

Det dyreste :p
Vi tar Stokke Trip Trap stol + babystolen tror vi :)

Kjøpt det allerede ;)

Disse tre tingene er de eneste store/dyre tingene vi trenger nå ;)

Send SMS'n til mannen send han først også går du inn etter å kjøper ting nr 2. Lurt om han ikke kjøper brystpumpa kanskje. :p

Gullet vårt født 10.04.12
Skal bli storesøster 03.02.14
skravler med *oida* :)

Sambo meldte seg inn han også så kjøpte jeg Medela Swing elektrisk brystpumpe og han kjøpte nyeste Babybjørn bæresele ;) Sparte 750 kr til sammen ;)

På "mobben"

Her i huset er hunden ekstremt bortskjemt fra far sin side, da han hadde hunden før vi møttes.

Vi er usikre på hvordan vi skal gjøre det og aner egentlig ikke hva som er riktig måte og gjøre det på.

Men ser for meg og være veldig tydelig helt fra starten av, hva som er lov og ikke og hvor grensene går i forhold til nærhet til barnet:) kanskje introdusere de for hverandre,både mor/barn og far/barn til hund, for å vise at barnet hører til begge og har kommet for og bli:)

Her i huset hører hunden mer på far enn neg, så tror det blir viktig at han er den viktigste grensesetteren. Og ikke minst at vi ikke glemmer bort hunden! Men samtidig setter grenser for når det er ok med kos ol.:)

Noen hunder og katter skremmes ofte av gråt den første tiden og lurer på hvor det kommer fra. Men går fort over, så sant de ikke glemmes bort og ikke lenger er en viktig del av familien, når det nye tilskuddet kommer.

Er det noen andre som har tips, tas det gjerne imot:)

Lekegrinder vet jeg man får så og si kastet etter seg både på finn.no og facebook salgsgrupper :) Vi kjøpte en strøken hvit pippi lekegrind til 400kr :)

er det forsent å få 30% avslag?
Jeg melte meg inn nå nettopp og fikk mail om 10% rabatt på første handel.
Jeg tenkte at jeg og mannen kunne kjøpe brystpumpe og babycall.
det haster ikke men greit hvis jeg kunne få avslag på det :)

Da ble det 30% på ergobaby bæresele og 10% på smådill som et par flasker, bilspeil og koppholder til vognen. Ingen som sjekket sms'en min, så vi kunne fint reist til en annen butikk og fått 30% på noe annet der, men jeg skal få låne en manuell brystpumpe etterhvert og se hvordan det fungerer før jeg evt kjøper en selv :)

Takk for tipset!! Vi stakk innom i siste liten på vei til bryllup i går, og fikk kjøpt Stokke Newbornsetet med 30%. Supert, for dette hadde vi tenkt på uansett :)

Back
Topp