Hva ville dere ha valgt - iPhone 6 eller 6 Plus?

ThereseAndrea

Flørter med forumet
Tror det kun er størrelsen som skiller dem. Hva ville dere foretrukket? Argumenter for eller imot en såpass stor telefon som 6 Plus?

Iphone 6, greit å få plass til mobilen i lomma, syns egentlig iphone generelt er litt for store til å ha i lomma, får de ikke ned i trange jeans feks :p

Har så vidt fått med meg at de har kommet :P Er på 4s ennå jeg

jeg synes samsung galaxy s4 og s5 er svære og iphone 6 plus skulle visst være lignende som s5 eller litt større? Uansett synes jeg de er altfor store til hånden min, jeg bruker ikke telefonen til å se film osv da. Mannen her har s5 og det er perfekt for han har større never. Jeg liker godt størrelsen på iphone 5:) Så iphone 6 må jeg stemme på da:P

Ja, det er nettopp det jeg lurer på...så spørsmålet mitt gjelder ikke så mye akkurat iPhone, men hvorvidt det er praktisk med en så stor telefon... ser jo noen fordeler ved det, f.eks bruker jeg tlf veldig mye til å ta bilder og video, og da er det jo kjekt med en større skjerm... samtidig vil jeg gjerne være istand til å gjøre alt med en hånd hvis det trengs, og man rekker kanskje ikke til med tommelen hvis man holder den store tlf i hånden? Bare tenker litt høyt her...

Hade nog valgt iPhone 6 pga størrelsen . Mitt kriter er å få plats me den i lommen.

Ville nok valgt 6. Syns plus blir i overkant stor, men syns samtidig 6 er stor nok:-) må ha plass i lomma av og til:-)

Iphone 6 :D heilt klart :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har jo note. Så hadde garantert valgt 6 plus om jeg måtte hatt en av dem :p

Ville valgt den vanlige. Har en HTC One selv, og selv om jeg er veldig fornøyd med den ville jeg gjerne hatt en iPhone i stedet pga størrelsen. Til mitt bruk er stor telefon helt meningsløst, jeg bruker pc mest uansett.

Er helt fornøyd med nr 4 jeg. ;) Ser ingen grunn til å ha telefon på størrelse med en ipad. :p

Signerer toneany. Har 4s og håper den holder leeeeeenge. Vil ikke ha enda større skjerm/telefon.

Mhm, har hatt firern i et par år, og ny blir ikke kjøpt før den gamle faktisk er ødelagt.

Takk for innspill! Har iphone 4 nå og vil kjøpe ny fordi alt har blitt så tregt og kameraet og flere andre ting ikke lenger virker - men har igrunnen aldri tenkt på at den burde vært større. Har jo ipad også, som kan fylle slike behov.

Back
Topp