Hva ville dere ha gjort?

Evette

Gift med forumet
Jeg vet vel svaret selv, men likevel. Jeg var hos Nav på Møte nå. Hun stilte seg litt spørrende til om vi burde søke om bhg plass her vi bor siden jeg da gjør det vanskeligere i forhold til henting og bringing. Vi bor på en øy der du må kjøre til dem fleste arbeidsplasser. Jeg svarte at vi ville ha jentene til bhg her slik at de kanskje får venner til de skal begynne på skole. Hun skjønte hva jeg mente men at vi burde tenke nøye over det. Så nå sitter jeg her med 1000 tanker. Ja det er lettere for oss om jentene beholder plassen i byen. Men blir det en stor omveltning når de skal begynne på skolen her? Andre som har vært i samme situasjon å kan si hvordan det gikk?

Jeg ville valgt bhg i nærheten av der jeg bor, det er vel ikke snakk om veeeeldig lang kjørevei?

Jeg ville valgt bhg i nærheten av der jeg bor, det er vel ikke snakk om veeeeldig lang kjørevei?
Det spørst på hvor jeg får jobb. Får jeg jobb i byn er det snakk om et kvarter til 20 minutt. Men det finnes mange arbeidsplasser som er enda lengre unna igjen..

Vi har barnehageplass i byen nærme mannen sin jobb. Tror ikke det blir noe problem her..hun er jo ute å leker med ungene i nabolaget, og er blitt veldig godt kjent med noen av dem :)

Jeg pendler en time til jobb hver vei, men barna går i barnehage i nærmiljøet vårt. Synes det er viktig at de får venner her vi bor :)

Det spørst på hvor jeg får jobb. Får jeg jobb i byn er det snakk om et kvarter til 20 minutt. Men det finnes mange arbeidsplasser som er enda lengre unna igjen..
Det er jo ingenting, dei fleste brukar vel såpass tid på jobb. Ville hatt dei i bh i nærmiljøet:)

Det er det nærmeste da. Det er snakk om lengre unna. Hun på Nav som mente på at jeg burde tenke på at jeg skulle pendle mye..

Det er det nærmeste da. Det er snakk om lengre unna. Hun på Nav som mente på at jeg burde tenke på at jeg skulle pendle mye..

Hva med far? Hvor jobber han?
Det er jo mange tusen som pendler til jobb i Norge, noen bruker godt over to timer hver dag. Men de fleste velger jo en barnehage i nærmiljø alikevel :)

Mine går i bhg jeg jobber i, men skulle helst hatt de i den i nærområdet. Dessverre er det forlang ventetid der, så de begynner på skolen uten kjente.

Tror jeg ville valgt nærmest hjemmet :)

Back
Topp