Hva ville dere ha gjort?

hoppelopp

Blir kjent med forumet
Starter straks i ny jobb og lurer på når jeg skal fortelle sjefen at jeg er gravid.. Jeg er så redd for å få en negativ reaksjon, selv om jeg tror det går greit...

Hei!

Jeg starter i ny stilling 01. september (heldigvis for meg i det samme selskapet) og jeg planlegger ikke å si noe enda. Du er jo ikke påkrevd å si noe før 3 måneder før permisjon, men kan vel være greit å være litt tidligere ute. Rundt desember/Januar kanskje? :)

Det må du nesten kjenne på selv.. Ofte er det helt uproblematisk og få negative reaksjoner. Man tenker mer på det selv tror jeg. De har sikkert familie selv og fårstår deg :) er du dårlig kan det være lurt og si det da mtp tilrettelegging..

Takk for svar :) Sjefen går sammen med meg så og si hver dag, så jeg må vel si noe før magen begynner å komme.

Er i samme situasjon, går inn i ny stilling 19. august. Er en utfordrende jobb, men håper å jobbe en stund uten å måtte si noe... Men tror ikke sjefen tar det dårlig.

Viss det lar seg gjøre stemmer det at du kan holde det for deg selv til tre mnd før svangerskapspermisjonen starter..:)

Back
Topp