hva ville dere ha gjort...

silke

Gift med forumet
om far til barna deres (flere) bare ville ha kontakt med sønnen. Ville dere da sendt han, eller hadde dere sagt at slik forskjells behandling finner vi oss ikke i, for så å ikke sendt noen?

Det hadde jeg ikke godtatt! [:@]
Er det noen spesiell grunn til at han ikke vil ha kontakt med den/de andre?

Enten alle, eller ingen.... Uff, for en situasjon det må være å være i da...

ORIGINAL: fruluna

hadde jeg aldri funnet meg i, han kan ikke bare velge det barnet han vil ha kontakt med.

ORIGINAL: Madeleine

ALLE eller INGEN!

Kan ikke drive med sånn forskjellsbehandling![:@]

Sign

ALLE eller INGEN!

sign

Uff så lei situasjon. Det er nå mye en mamma skal få slite med....[&o]
Der hadde jeg satt ned foten og sagt alle eller ingen.
Spør han hva han hadde følt hvis hans far eller mor ikke ville ha med han og gjøre, mens bror/søster ble favorisert.
Den mannen skulle jo fått ei real gransking av hodet sitt![8|]

ORIGINAL: fruluna

signerer

ALLE eller INGEN!

Hvis dette hadde skjedd meg, hadde jeg ikke sendt noen av de.

Det må jo være noe rart når han bare velger gutten... Men tenkom du sier alle eller ingen, også velger han alle...og forskjellsbehandler dem veldig...?..
Uff, for en dum mann!!![&o]

det der kan jeg faktisk svare på,for min far var slik med oss tre barne..
så du MÅ si at enten så har han kontakt med alle ell ingen..
jeg er det barnet som sto igjen og vil ikke at noen andre skal få oppleve dette,det er kjempe vondt.. [:(]
å vite at pappa ikke er like gla i deg som bror ell søster er drit vondt og sitter støkk i meg en dag idag..[:(] 
jeg og pappa har ikke et pappaog datter forhold for å si det sånn..

ORIGINAL: Fugleskremselet

Hadde ikke sendt han. Alle eller ingen

Hvorfor favoriserer han barna sine sånn????
Nei det hadde jeg ikke finni meg i, for en DÅRLIG far[:'(]

hadde lurt på hvorfor noe så idiotisk kunne komme utav kjeften på en voksen person! hadde absolutt IKKE akseptert det!![:'(]

ORIGINAL: henriette21

det der kan jeg faktisk svare på,for min far var slik med oss tre barne..
så du MÅ si at enten så har han kontakt med alle ell ingen..
jeg er det barnet som sto igjen og vil ikke at noen andre skal få oppleve dette,det er kjempe vondt.. [:(]
å vite at pappa ikke er like gla i deg som bror ell søster er drit vondt og sitter støkk i meg en dag idag..[:(] 
jeg og pappa har ikke et pappaog datter forhold for å si det sånn..

Ja jeg tenkte på det... hvor grusomt dette måtte føles for alle barna..... Ikke bare den som ble igjenn hjemme.

Føler virkeli med deg[:(]

Snakka med fylkes mannen i dag. (det er de som har slike saker) Han ble helt satt ut han og stakkar. Han sa: vil han ikke ha dattera si? Det problemet møter vi ikke ofte.... Nei heldig vis sa jeg da. Men hva gjør jeg?

Han mente og at jeg ikke skulle sende noen...

Vet dere grunnen? Han skal "straffe" meg....[&:] Slik at jeg ikke har avlastning...[:'(]

Snakk om ikke å tenke....

Tror eg ville sendt han.
Usikker, vanskelig valg..
Kan ikkje tvinga et menneske til å ta hånd om et barn de ikkje av ein eller aen merkelig grunn vil ha någe me å jørr.
Bedre at ein av barnå lære faren sin å kjenna, enn at ingen jørr det.
Det kan sikekrt og føra til at han tar til fornuft når det gjelde det andre barnet.

Her er det jo litt sånn at han helst vil ha datteren, og lager unnskyldninger i ferier for kun å ha henne og ikke gutten. Han har han jo i helgene da, annenhver helg, men det er også alt.

vanskelig situasjon, men jeg ville nok sagt begge eller ingen. Han har iallefall en svært dårlig sak dersom han skulle sette seg i mot at han ikke får se sønnen sin.

Back
Topp