hva ville dere gjort?

x1x*mammantilprinsene*

Forumet er livet
Sitter støkk her jeg bor, er uten bil for tiden..Bjørnar går i bhg, men dit bør man kjøre til for det er ca 3 mil per vei...

Så det jeg lurer på, er om jeg skal ta skolebussen bort, og gå hjem igjen? eller om jeg skal høre med noen naboer som har ungen dems i samme gruppe som b, om han kan sitte på??

Hva ville dere gjort?

Jeg ville faktisk hørt med naboen, jeg - om barnet deres går i samme barnehage skal det jo ikke SÅ mye til å svippe med seg barnet ditt også, liksom!

hadde nok ikke gått 3 mil jeg da.. men det er meg. det går ikke buss tilbake også? om gutten din ikke kjenner disse naboene så ville jeg ikke sendt de for å levere barnet ditt i bhg.

nei her jeg bor går det ikke rutebuss..da hadde jeg sevsagt tatt det for lengst..nei her går bare skolebussen...og den er egentlig ikke i rute på vei hjem, men jeg kan alltids høre med bussjåføren om det går greit jeg sitter på hjem, siden jeg bor i nærheten av ham og han har bussen hjemme..

Naboene flytta inn i nabohuset samtidig som oss..de fikk ei jente i juli, og b og den andre jenta dems er så å si like gamle..Så vi har litt med hverandre å gjøre..og jeg vet at hun har sport og hinta litt til om vi ikke kan bytte litt på kjøringa..at de kjører bort evt og vi henter..men det er jo ikke så godt nå som bilen vårs er ødelagt og den andre bruker sambo på jobb..så han henter jo..

så jeg vet liksom ikke...

jeg kommer nok til å ta skolebussen for det meste..tror jeg..men imorgen skal jeg på 3 månderskontrollen med Vegar, så da ser det ut til at jeg må gå hjem[&:]

ORIGINAL: Lone_mor

hadde snakket med naboen.. bare forklar at bilen er ødelagt men når den er  i orden igjen kan du ta med deres barn en periode.

dere har ikke mulighet til en leiebil? høres jo grusomt ut å site helt stuck hjemme da.. [:o]

ja det er ikke en drømmesituasjon, men det går jo...

nei det blir alt for dyrt med leiebil:(

dytt

jeg ville snakket med naboen og spurt om de hadde giddet å kjøre, så kan du jo tiby at samboern din tar med barnet deres hjem når han henter

Back
Topp