Hva ville dere gjort?

MineToJenter <3

Gift med forumet
Lurte på om jeg kunne få meninger![:)]

Vi var på ord ul fredag 7 aug. Fikk time hos lege/gyn.
Jeg synes det hele bare ble stress, vi var inne max 10-15 min. Følte ikke at han tok seg tid og det hele ble veldig upersonlig.
Han så ikke kjønn for lille var så ativ og navlestrengen lå i veien. Han kjørte på og sjekka alt han skulle og sa : det og det var fint og alt så normalt ut. Tenkte jeg skulle spørre om han kunne se etter kjønn på slutten, men plutselig sa han,: vi er ferdig så du kan tørke magen din.. Så gikk han til kontorpulten sin.. Alt var bra med babyen våres og var jo fantastisk og se det lille vi gjorde[:)] Forventet bare litt mere på en ul time..

Ble litt lei meg, kansje bare jeg som er sær..? Har bare hørt sååå mye bra om jm som har ul og håpa jo å få henne.. Sambo følte også at det var litt rar opplevelse.[8|]

Ville dere bestillt privat ul eller hørt med legen om ny ul på sykehuset?

Jeg tror kanskje jeg ville bestilt privat..

Veldig synd at dere fikk den opplevelsen da!

Off [8|] Det er så dumt når en opplever noe sånt [&o] !!! For når du blir godt mottatt så er det bare sååå gøy!!!! [:D] Du får garantert ikke ny time på sykehuset, de er strenge på den... Det får du bare viss du tror noe er galt med babyen.. Ring og få deg en privat UL du [:D][:D] Absolutt verdt pengene !!! [:D][:D]

Noen leger er sånn. Vår første ul var heller ikke så moro i grunn.
Jeg hadde bestilt 3D ul hvis jeg var dere nå, det koster like mye som vanlig ule på privat klinikk tror jeg, ca 1200 kr. Men da er ma jo sikkret å se kjønn.

jeg var ikke fornøyd med min ordinære UL time sist jeg var gravid,så jeg sa det til jordmora mi,og hu henviste meg til en annen som driver med UL her,så fikk ny time,gratis,og var kjempe fornøyd med den:)

Tusen takk for svar[;)]

Jeg skal høre litt med jm hva hun sier! Ellers bestiller jeg privat tenker jeg[;)]
Hvis jeg vet det blir bra, betaler jeg gjerne litt ekstra[:)]
Hvilket tidsrom er best for 3d? Ei venninne trodde det var best fra uke 25-26!
Har veldig lyst på 3d!

det samme skjedd med oss.. jeg bestillte meg privat ul.. men snakket med sykehuset og får nå en ny time gratis... hun var veldig takknemmlig for at jeg sa fra.. de skal jo lære seg dette og trenger tilbakemeldinger fra oss..

3d er ikke før uke 24 og utover men ikke senere enn 35

Da har jeg bestilt 3d på volvat - Hamar[:)] Koster mye da 1414 kr, men men[8D]

gleder meg masse!!

Back
Topp