Hva ville dere gjort?

Rosa på ball

Glad i forumet
Jeg har fast jobb som jeg ikke trives noe særlig i og vurderer å si opp nå i morgen, evt 1.8., har 3 mnd oppsigelse. Vet jeg har jobb å gå til, men dette er ikke fast og det vil bli på timesbasis ihvertfall en stund (jeg har begynt å søke også altså..).
 
Vi skal i gang med prøverør nå og jeg starter opp med spray 14.7 og planlagt uttak uke 34. Uke 34 er jo uansett før jeg evt går over i timeslønnet arbeid, så jeg har jo jobben jeg nå har frem til enten 1.10 eller 1.11. - avhengig av når jeg sier opp.
 
Jeg er vel kanskje ikke så veldig attraktiv på arbeidsmarkedet så lenge jeg skal i gang på Riksen, men trenger vel ikke å si noe om det... 
 
Jeg tenker som så at det er vel bedre at jeg gjør noe jeg trives med, spesielt i en tøff periode som det sikkert blir fremover, enn å gå på jobb og ikke ha det bra (der heller)..
 
Hva hadde dere gjort?? Jeg har vel egentlig bestemt meg, men vil gjerne ha innspill...
 
Takk jenter[:)] 
 
Dersom dere greier utgiftene dersomdet skulle skjære seg så ville jeg ha gådt for dete, det er viktig og trives. Det som kan vre ulempen er når du har svangerskapspermisjon, tror jeg. Men gjør det du føler passer deres situasjon, det er lov å gamble dersom man får det til å gå rundt da.
 
Takk for svar[:)]
 
Der hvor jeg har timesbetalt jobb har jeg jobbet i mange år tidligere, så kjenner veldig mange mennesker og de kjenner meg og vet hva jeg kan osv.
 
Hvis jeg skulle bli sykemeldt har jeg jo opparbeidet meg grunnlag for sykepenger også, så sånne ting er liksom i orden[:)]
 
Har i verste fall noen sparepenger som kan brukes av og selv om det ikke er så mye, så har jeg liksom en magefølelse på at dette ordner seg..
 
Uff, ikke lett dette...
 
Takk ElinR - akkurat det jeg også tenker masse på nå[:)]
 
Går snart i ferie og har bestemt meg for å se om jeg får positivt svar på noen av jobbene jeg har søkt på, og så evt si opp fra 1.8. Hvis jeg da ikke sier opp blir jeg der jeg er nå og så får jeg evt sykemelde meg på psykisk grunnlag pga prosessen vi er i... Liker ikke å "planlegge" en sykemelding, men det er i så fall siste utvei... 
 
Back
Topp