hva ville dere gjort???

x1xgaggag

Betatt av forumet
er så i tvil hva jeg skal gjøre i forhold til jobben, skal til ul i haugesund en fredag, og den fredagen er starten på jobbehelga mi, jeg har lang reising til sykehuset så rekker ikke å være tilbake til aftenvakt, jeg må jo bruke egenmelding/ sykemelding den dagen, men virker jo rart å være syk på fredag og jobb lørdag og søndag og deretter syk på mandag da det kanskje blir egguthenting. har IKKE lyst til at alle på jobb skal begynne å fundere på hvorfor jeg er borte diverse dager. hva ville dere gjort?

Jeg ville bare sagt at jeg har lege timer og blir borte, og skrevet egenmelding. (gjoer det selv naar vi har timer paa sykehuset)

Evt kan du jo proeve aa bytte vakt..?

Nei, kun til en av sjefene som er diskret nok og som jeg stoler paa..Her jeg jobber vet jeg de kommer til aa bruke det mot meg..Er ansatt i midlertidig stilling og proever aa faa fast jobb..Vet de ikke kommer til aa ansette meg om de visste at jeg planla barn.. (urettferdig men saann er livet visse steder[&o])

Kan du ikke evt forklare at du kan komme litt sent da du har en avtale eller legetime litt sent??

jeg har fortalt alle på jobben det, er så greit at de vet det, er så mange som har vært gjennom det før.
hadde kanskje fotalt det til sjefen din, men gjør det du syns selv er best

Jeg var veldig åpen overfor sjefen min. Han var informert hele veien. Syntes det var mest naturlig (har en veldig ok sjef da) Møtte veldig stor velvilje og forståelse igjennom hele svangerskapet. Men det var sånn jeg hadde det.

nå har jeg ordnet det, i alle fall den dagen jeg skal på ul, fikk feriedag den dagen så det var grett. så da venter jeg litt å ser før jeg sier noe til sjefen.

Back
Topp