Hva ville dere gjort?

Lille Luringen

Elsker forumet
Sist gang jeg hadde insett, så sa legen til meg å ta det med ro, ikke farta omkring å ikke gå på konserter å sånn. Nå har det seg sånn, at nå kræsjer jo insett med eminem konsert. Typisk, for jeg kjøpte biletter i februar, og nå har jeg insett på torsdag og konserten er på lørdag.

Hva ville dere gjort? Tatt sjansen å dratt på konserten og evnt stått bakerst med lite folk? Eller hoppa over? Er drømmen min helt siden jeg va tenåring på 90tallet å gå på hans konsert, men samtidig vill jeg ikke risikere noe som helst med disse små embryone som vi setter inn.

Sist gang jeg hadde insett, så sa legen til meg å ta det med ro, ikke farta omkring å ikke gå på konserter å sånn. Nå har det seg sånn, at nå kræsjer jo insett med eminem konsert. Typisk, for jeg kjøpte biletter i februar, og nå har jeg insett på torsdag og konserten er på lørdag.

Hva ville dere gjort? Tatt sjansen å dratt på konserten og evnt stått bakerst med lite folk? Eller hoppa over? Er drømmen min helt siden jeg va tenåring på 90tallet å gå på hans konsert, men samtidig vill jeg ikke risikere noe som helst med disse små embryone som vi setter inn.

Jeg ville glatt ha dratt men kanskje ikke tatt den helt ut med hopping bare 3 dager etter innsett. Men strengt tatt skal embryoene bare flyte rundt inni der frem til de fester seg.. men hvem vet :hilarious:

Jeg har alltid fått beskjed om å leve som normalt. Tror jeg ville dratt på konsert, men droppet alkohol :)

Jeg fikk intrykk av at dem var veldig strenge i Riga, det er der vi gjør det. Man skulle leve som gravid intill det motsatte var bevist på en måte. Men virker som at dem ikke er like strenge her i norge?

Selv om man er gravid/skal leve som gravid så kan man jo fremdeles dra på en konsert[emoji5] jeg hadde dratt, men selvsagt holdt meg unna alkohol! Alltid fått beskjed om å leve som normalt etter innsett selv[emoji5] nå har jeg to spirer i magen, og et par dager etter det innsettet var jeg med hele vennegjengen på byen/bursdagsfeiring.

Ok, da trur jeg at jeg kommer dra. Legen på klinikken i riga sa at hvertfall på 4-7 dager måtte jeg unngå kjøpesenter, konserter og plaser hvor det var mye folk og stress. Rart dem sier så forskjellige! Uten alkohol blir det uansett da jeg skal ha med de to tenårsgutta mine

Hadde ikke tenkt to ganger! Jeg ville dratt! Jeg satt inn i går (fryseforsøk i naturlig syklus dog). Lever som gravid i den forstand at jeg ikke drikker alkohol/følger de vanlige kostholdsråd/koffeinfri kaffe (ikke fordi det skader med en vanlig kaffekopp, men jeg synes koffeinfri smaker like godt) og eventuelt andre råd som gravide får.

Jeg satte inn i går, og drar på trening i dag som vanlig. Bare passer på og ikke hoppe og sprette/mange ekstreme høye pulstopper.

Tenker man kan bli like stressa av å ligge på sofaen og tenke "går dette/går det ikke" m.m:happy:

Jeg var 4 dager i Legoland nå sist hvor to embryo festet seg :-) Var der 4-7 dager etter innsett.

Tok berg og dalbaner, gikk masse og på 4dfilm med høy lyd.

Så kan ikke helt skjønne at det skal ha noe å si.. Ville kanskje unngått mye hopping og alkohol selvfølgelig.

Jg og ville dratt med ikke hopp og sprett :p

Du kan både dra, hoppe og sprette!

Heldigvis kan du ikke " hoppe ut " egget!

Jeg har alltid fått anbefalt å trene etter innsetting, men selvfølgelig ikke hardtrening, lett til moderat trening.
Unngå alkohol og ellers leve som normalt.

Kos deg så mye på konsert! Tipper det er to tenåringsgutter som gleder seg veldig!

Kos deg masse :)

Back
Topp