Hva ville dere gjort??

Coolann

Elsker forumet
Desemberskatter 2016
Marsboerne 20 18
Jeg har en babybilstol som er akkurat på grensen til anbefalt alder. Det er ikke skadet og har kun vært i familien så det er jeg sikker på. Det er brukt til 4 babyer, altså den lille i magen blir nr 5. Ville dere kjøpt nytt??

Jeg har en babybilstol som er akkurat på grensen til anbefalt alder. Det er ikke skadet og har kun vært i familien så det er jeg sikker på. Det er brukt til 4 babyer, altså den lille i magen blir nr 5. Ville dere kjøpt nytt??

Jeg hadde kjøpt nytt. Mange gode tilbud om du følger med [emoji4]

Der kommer helt an på deres økonomiske situasjon ☺️ Jeg skal kjøpe billig etter barna til søsteren min, da vi har ganske stramt budsjett enda siden jeg er nyutdannet og ikke rukket mange mnd med inntekt enda. Har dere råd ville jeg nok anbefalt å kjøpe nytt ❤️

Er det en ting man bør bruke litt penger på så er det bilstol. Det er ikke verdt å ta sjansen syns jeg da [emoji4]

Et lite tips: Barnas Hus skifter isofor og ser over setet for 350,-.
Det er isoporen som oftes morkner, ikke selve setet ;)

Et lite tips: Barnas Hus skifter isofor og ser over setet for 350,-.
Det er isoporen som oftes morkner, ikke selve setet ;)

Plastikken blir svekket av sollys og temperaturforandringer og bruk også, så det hjelper ikke bytte isopor når setet er for gammelt og/eller slitt, dessverre. :)

Ville nok fulgt anbefalingene rundt bilstol. Er mange fine tilbud ute å går ved jevne mellomrom, så man kan jo spare noen kroner på noe annet og heller legge litt i en ny bilstol :) Masse lykke til videre med svangerskapet og manøvrering av utstyrsjungelen :)

Back
Topp