hva ville dere gjort?

mammatilenliten

Flørter med forumet
Nå har kvalmen kommet fullt. Jeg sliter med fungere i det daglige. Har en fra før på 1,5 år. Han har vært syk i en uke nå. Kjenner meg veldig utslitt, spesiellt på kveldene.
Syntes det er veldig tungt på jobb. Er mange lukter som fremhever kvalmen, og jeg jobber mye kveldstid.
Vurderer å ringe legen i morgen får å høre hva han har å si til sykemelding. Hva ville dere gjort? Føler at jeg er veldig pinglete, men vet hva jeg har i vente om jeg blir like dårlig denne gangen:(

Jeg synes det er viktig å ta hensyn til kroppen og det er ikke så lett å dra på jobb om man er sliten og veldig kvalm! Du skal ta vare på deg selv i denne greviditeten også! God bedring og ta vare på deg selv!!

Jeg synes det er viktig å ta hensyn til kroppen og det er ikke så lett å dra på jobb om man er sliten og veldig kvalm! Du skal ta vare på deg selv i denne greviditeten også! God bedring og ta vare på deg selv!!

signerer denne!

Enig med de andre her. Lytt til kroppen din og gjør det som er rett for deg. Kan godt være du bare trenger litt sykemelding for å komme deg igjen. Bedre å gjøre det nå før du sliter deg helt ut.

Kroppen, helsen og familien først! Så ta en prat med legen du! ❤️

Enig med de andre her. Du skal jo fungere på jobben også, ikke bare komme deg dit. Alle svangerskap er forskjellige, og du er ikke pinglete bare fordi du merker det mer eller har tøffere symptomer. Det er bare sånn det er for deg nå og det må du ta hensyn til!! Barnet har ikke noe godt av at du sliter deg ut heller.

Skjønner dog hvorfor du nøler, vi gravide blir stilt veldig tøffe krav til av enkelte når det gjelder å skulle takle symptomer som under normale forhold ville gitt full forståelse for sykmelding.

Enig med resten :) Tenk på deg selv disse 9 månedene :)

Back
Topp