Lite "dilemma".. Jeg kommer mest sannsynlig til å bli sykemeldt i morgen, er 7+4 i dag. M.a.o de på jobben får vite om det. Jeg jobber med noen nære venninner av min mor, jeg hadde ikke lyst at de skal vite det før moren min. De er typen som kan godte seg over dette senere, at de fikk vite det først
Helt teit, jeg vet.. Men uansett kommer jo foreldrene mine til å finne ut at jeg er sykemeldt, jeg har også problemer med å lyve. Så spørsmålet mitt er..hadde dere vært i mine sko, hadde dere bare fortalt foreldrene mine nå? (Hadde mest lyst å vente til uke 12)..
Så har jeg litt halvstore barn, så de må nesten også få vite det da. De finner jo ut at jeg er hjemme fra jobb, og jeg kan ikke lyve. Men de klarer nok ikke holde på en hemmelighet er jeg redd...så det blir jo ikke så lett
Så..hva ville dere gjort i mine sko?
Så har jeg litt halvstore barn, så de må nesten også få vite det da. De finner jo ut at jeg er hjemme fra jobb, og jeg kan ikke lyve. Men de klarer nok ikke holde på en hemmelighet er jeg redd...så det blir jo ikke så lett
Så..hva ville dere gjort i mine sko?