Hva ville dere gjort?

lillemeg2

Glad i forumet
Februarhjertene2017
Har begynt å tenke VELDIG mye i dag på dette... Testen den digitale sa "gravid 1-2" å jeg var jo så klart i lykkerus over at det sto gravid, og tenkte egentlig ikke så mye over det derre "1-2". Men nå... Etter mine beregninger så skulle det stått "gravid 2-3". Hvor pålitelig er det derre uke greiene? Å bør jeg bekymre meg?

Fikk jo time til gyn 28. oktober. Dem mente at vi ikke kunne se stort før det. Så da sitter jeg her å tenker at jeg har veldig lyst å gå til lege å måle hcg stigning. Men blir ikke det veldig dumt da siden jeg har fått time hos gyn til tidlig UL? Skal jo følges opp av gyn i hele svangerskapet, og jeg ringte selv til han. Men han kan vel ikke si noe på at jeg tar hcg stigningsprøver hos legen før det? huff

De ukegreiene baserer seg på hvor høyt hcg-nivå man kan forvente ved de gitt tidspunktene, men noen produserer hcg raskere enn andre, så det er ikke sikkert det er noe verre enn litt treg stigning :)

sant, men ifølge mine beregninger skal det stå 3+ i morgen, å i går sto det 1-2 :/ synes liksom det var litt vel lite da :/

Hmmm... Tror ikke jeg ville hengt meg så veldig opp i d der... Men skjønner hva du mener, likevel. Var mye greiere i "gamledager" da vi sa at strek er strek ;)

Sent from my iPad using BV Forum

Min sa 1-2 da jeg forventet 2-3, men noen produserer jo hcg senere enn andre. Håper vi er blant dem :-D

Min sa 1-2 da jeg forventet 2-3, men noen produserer jo hcg senere enn andre. Håper vi er blant dem :-D
ja, bare å krysse fingrene. Bare kjipt at jeg ikke får UL før om over 2 uker. Blir lange dager framover skjønner jeg :(

Tror nok som de andre sier at det bare er lav stigning. Du kan jo ta hcg, men du kan bli like stressa av det viss du skal sammenligne hcg på skjema. Det viktigste er at det hvertfall er stigning :)

Jeg tror disse testene viser tidspunkt fra befruktningen fant sted. Da vil jo testen vise et par uker "i minus" i forhold til det vi tar utgangspunkt i ;)

Les litt nede på siden i denne linken:
http://www.clearblue.com/no/ny-digital-graviditetstest-med-ukeindikator.php
Jeg vet, men jeg har regnet fra EL også, så det viser fortsatt feil. Må nok bare smøre meg med tålmodighet til UL 28.oktober. Føles bare som en hel evighet, og jeg skulle ønske GYN kunne fikset time tidligere :P men men... Positiv test er det iallefall, så noe er det der inne. Håper bare det er en liten sterk spire som vokser som den skal :)

Skjønner NØYAKTIG hva du mener! Er like forvirra som du, men skal heldigvis på noen legebesøk til uka - og der håper jeg det blir tatt blodprøver som ser på HCG-nivået dag for dag. Bor dessverre in the middle of nowhere, så antar jeg får ikke svar med en gang - men likevel, det er godt å vite at man skal til legen og der vil det komme ei avklaring.

Har veldig lyst å gå til legen å be om blodprøver for å finne ut om det stiger eller ikke, men har jo hørt mange ganger at det kan stresse mer enn det gjør godt. Sikkert derfor GYN ville ha meg dit når hjertet skal være begynt å slå slik at vi kan lete etter det istede. Har fortsatt lyst å dra til legen for blodprøve, men redd for at det skal bi reaksjoner fra gyn da siden jeg alt har bestilt time dit.. Men gyn må da forstå at 2 uker er en HEL evighet når man ikke vet!?

Back
Topp