Hva ville dere gjort?

Tiks

Forelsket i forumet
Jeg skal starte på gonal-f penn fredag 20/9. Da har jeg sprayet i 4 uker. Vi reiser en uke til syden på torsdag og kommer hjem torsdag den 19/9. Ville dere tatt med gonal f på turen i tilfelle flyet blir forsinket? Etter det jeg har lest på nettet, så bør den ligge i orginalemballasjen og kjølig. Hvis den kommer i romtemperatur skal man ikke legge den i kjøleskapet igjen. Jeg synes dette virker litt styrete, når jeg mest sannsynlig ikke kommer til å trenge den... Så hva ville dere gjort?

Hm, litt kinkig situasjon... Tror ikke jeg ville tatt med medisinen, men jeg ville nok pakket resepten og navn og nummer til legen i tilfelle krise..

jeg ville satt den på kveldstid og da hatt god tid til evt forsinkelser. :P men jeg er helt ny i gamet, og har aldri tatt fly, så svaret mitt gjelder vel ikke. :P

Hm, litt kinkig situasjon... Tror ikke jeg ville tatt med medisinen, men jeg ville nok pakket resepten og navn og nummer til legen i tilfelle krise..
Ja, det bør jo gå bra det. Hvis de har gonal f i Hellas da...? Huff.. Ikke enkelt :-)

jeg ville satt den på kveldstid og da hatt god tid til evt forsinkelser. :P men jeg er helt ny i gamet, og har aldri tatt fly, så svaret mitt gjelder vel ikke. :P
Ja, tenkte å ta den på kvelden. Svaret ditt gjelder det også :-)

Hadde også satset på at det gikk greit. Skal godt gjøres om du ikke får satt den om kvelden den 20, om du er ventet hjem den 19. Vet ikke med spray og slikt, en tenker at i krise-krise kan det umulig gjøre så veldig stor forskjell om du sprayer en eksra dag heller, OM det skulle bli slik?

(kan jo legge til at jeg tok pergotime en ekstra dag, men hadde fine og store og flotte egg ved UL to dager senere). Så jeg personlig hadde satset så at det gikk greit. Uten å råde deg, selvsagt ;-)

Tror jeg dropper å ta den med. Blir bare mas om å holde den kald føler jeg. Holder med nesesprayen :-)

Siden jeg er ferdig med forsøket har jeg kastet pakningsvedlegget, men jeg syns å huske at den kunne vere ute av kjøleskap en god stund? Jeg brukte Puregon, men det går jo for det samme...

Siden jeg er ferdig med forsøket har jeg kastet pakningsvedlegget, men jeg syns å huske at den kunne vere ute av kjøleskap en god stund? Jeg brukte Puregon, men det går jo for det samme...
Ja, den kan tas ut i romtemperatur, men da kan den ikke legges i kjøleskapet igjen. Det blir dumt å oppbevare den i romtemperatur på et hotellrom i syden. Blir nok mer enn 25 grader der..

Back
Topp