Hva ville dere gjort?

Lykkehjerte

Betatt av forumet
Oktobermirakler 2013
Jeg har nylig begynt igjen i jobb etter endt permisjon, mannen har fortsatt prøvetid i sin nye jobb. Gullgutten på snart året har nettopp begynt i bhg. Han har fått de berømte bhgbakteriene, og er nå syk for n'te gang. Nå er det ørebetennelse. Han hylgriner om natten fordi det er så vondt, men både allmenntilstand og feber er helt bra på dagtid(ingen feber om natten heller). Ville dere sendt han i bhg? Og ville dere latt han sove ute? Redd for å bruke opp sykt barn dager helt i begynnelsen av året, men vil jo ikke at han skal få det værre heller...

Hadde sendt i bhg med beskjed om at han må holde seg inne siden trekk forverrer ørebetennelse.

Sniker fra august;) jeg ville holdt ungen hjemme. Vist han griner på natta for han har så vondt.. Stakkar, er derfor man har sykt-barn-dager :)

Og om du bruker opp dagene...ingen kan nekte deg å være hjemme med barnet ditt hvis det
er sykt!

Man kan ikke forvente at barnehagen har kapasitet til å holde et barn inne pga sykdom... er barnet for sykt til å være ute, må barnet være hjemme.

Han er ikke antydning til dårlig på dagtid. Kun om natten. Både lege og bhg sier at han kan gå i bhg. Men vi stusser..

Jeg hadde prøvd :-) fordi om han er dårlig om natten, det er nok fordi han sikkert blir tett når han ligger og får trykk i ørene.. Er han i toppform og frisk ellers så er det jo ingen fare, spess om han er ørebarn så vil det alltid være noe smerte i øregangene.. Sleit selv m ørene som barn og fortsatt litt enda.. Blir det trykk i ørene om natten får jeg vondt..

Visst ikke han er antydning til syk på dagtid så hadde jeg levert i bhg, med beskjed om å ringe med en gang visst det var noe. Og sagt at de godt kunne holde han inne (de gjør gledelig sånt i vår bhg). Det er alltid barn som er inne på de forskjellige avdelingene, så visst noen må være inne pga forkjølelse, for kaldt for de små o.l., så besøker de gjerne de andre (større) avdelingene på huset eller samler seg. Rotet forklart, men ja, sånn er det her:P

Jeg ville holdt han hjemme om han er i dårlig form. Det gjorde vi da gutten vår hadde ørebetennelse. Men gutten vår hadde halsbetennelse i tillegg da og feberen gikk opp, så ned, så opp igjen i noen dager.

Back
Topp