hva ville dere gjort??

TulleHøna

Forumet er livet
jeg begynnte jo å blø for... snaaart 2 uker siden. det stoppet litt opp i ferien, 3 dager, men så startet det igjen. i tilleg har jeg begynnt å få kynnere. supert. kan ikke en gang bære to bager fra bilen og inn uten  få kynnere. og jeg er fortsat frytelig kvalm
så jeg vet iikke hva jeg skal gjøre på mandag :S skal jeg :

1. si til sjefen at jeg ikke kommer på jobb og dra til legen (jeg begynnte å jobbe der 1.juni)

2. jobbe mandag, og dra til legen på tirsdag (tirsdag har jeg fri)

Kjip situasjon, men jeg ville faktisk reist til legen så fort du har mulighet, altså mandag. 
Hvordan klarer du deg gjennom en arbeidsdag med kynnerene?

Jeg hadde reist til legen! Du blir nok mest sannsynlig sykemeldt så da taper du jo ingen penger på det?!

Enig, ville tatt en tur til legen på mandag.
Selv om det er litt kjip situasjon med jobben.

æsj.. ja jeg vet jo egentlig det er det jeg må :( fader assa!
er jo ikke ferdig med prøvetida en gang. er redd hvis jeg blir mye sykemeldt nå og så kommer tilbake så lar de meg gå! er nyåpna sted, og det lukter lang vei t vi blir overbebanna utover høsten... hun der som blir sykemeldt stadigvekk er jo første som ryker da

Har du vært hos legen pga disse blødningene? 
Jeg hadde dratt til legen med en gang i morgen, hadde ikke tørt å dra på jobben .... 
men skjønner tankene dine og.... 

Lykke til! 

Jeg ville dratt til legen. Husk at graviditet er ingen grunn til oppsigelse! Det ligger faktisk i vår natur å få barn:)

Jeg ville gått til legen! De kan ikke sparke deg for at du får barn heller. Håper det ordner seg for deg :-)

Men de kan sparke meg fordi de ikke trenger meg mer :S gruer meg til å ringe sjefa

Back
Topp