Hva ville dere gjort?

Skytte84

Glad i forumet
Er 12 uker imorgen.
Dette er barn nr 2, men med ny mann.

Jeg må jo nesten fortelle pappan til Lukas at guttn skal bli storebror snart, men vet ikke når jeg burde si d. Kjenner jeg gruer meg litt til d også. Har så utrolig godt forhold til min eks-svigermor at d er vel egentli hun jeg frykter mest va vil si.

Flere i samme situasjon?

Har ingen planer om å informere eks og hans familie... Forteller det til guttungen, så får de vite det etterhvert av han regner jeg med..
Men nå er det ikke sånn at jeg ville grua meg for å fortelle de det heller, har greit forhold til alle der.

Men det er strengt ikke noe de har noe med... Er min mening da :p

Får liksom litt vondt av han, å så skal jeg liksom på toppen gni d enn at jeg skal ha barn med ny mann..
Men nei han har jo ingenting med d :p

her e d min egen familie eg grue meg t å fortelle t :S isje akkurat planlagt å få 2 unger me 2 forskjellige :/

her tok han det heldigvis veldig bra.. og familien hans med, de støtter meg fullt ut! vi har veldig god kontakt på alle måter, skjønner ikke at jeg kunne forlate det.. til det jeg er i nå idag:(

Jeg hadde fortalt når jeg følte meg klar, forresten - uansett hva slags forhold jeg hadde med eksen og eksen sin svigermor bør de sette pris på sannheten. Liker de det ikke - ingen fare, du har rett til å leve ditt eget liv og gjør hva du vil med nye mannen din, og det er ikke verdens undergang for Lukas å bli en storebror. Det er jo livets gave! :)

Nei, jeg er førstegangs med forloveden min, men ville fortelle deg hva jeg tenkte da jeg leste denne tråden :) Håper det ordner seg etter hvert for alle :)

takk for svar :)
Vurderer å si d når jeg skal levere til pappa helg på fredag, får se om d føles ok. Har allerede fått mage så de ser d vel snart uansett :p

jeg tenker på det samme, sa det til eks-svigermor rundt uke 5 når Mia var på besøk der, måtte unnskylde meg litt for kanskje ikke ville ha middagen hun hadde laget pga.kvalme...... Så jeg bør vel si det til han snart, føler og at jeg liksom gnir det inn litt.....

Greit å høre at jeg ikke er den eneste :)

Jeg hadde det akkurat sånn med minstemann. Jeg ringte til bf nr1 og sa det like før vi fortalte det til størstemann. Tenkte han kunne få høre det fra meg og ikkr på bygda. Både han og eks svigermor tok det veldig bra. Svigermor ble kjempeglad, hun er så glad i min nåværende samboer. Og hun ver at jeg og bf nr1 har det veldig fint hver for oss. Nå venter vi faktisk barn med 4 mnds mellomrom :-P

Back
Topp