Hva ville dere gjort?

t0mmelise

Forumet er livet
Tenker på sommerferien i år.
Vi skal til Trondheim i midten av juni, ha ei uke der oppe med barnedåp og div :) 
Men, så kommer det til åssen vi skal komme oss dit.. 
Vi tenkte at vi kunne kjøre opp, overnatte på fagernes eller no sånn og ta turen i 2 etapper.. skal da evt kjøre med mamma osv.

Eller skal vi ta fly? 

Det som er cluet er at vi må leie sete om vi skal ta fly og er avhengig av at noen kan kjøre eller busse dit vi skal.. 

Hva synes dere? jeg klarer ikke å bestemme meg :( for om vi kjører så blir jo det på en måte en del av turen.. opplevelser.. men det blir leeenge i bil :-( 

Dere står friere med bil, men det kommer jo an på om dere skal farte mye rundtom når dere er der eller ei. Bortsett fra det ville jeg gått for tut og kjør. Bare ta det i deres tempo og ikke stresse underveis. :)

Jeg ville definitivt tatt fly!

Men det synspunktet er veldig subjektivt og preget av at ungene mine blir lett bilsyke. En slik tur ville vært et mareritt for oss.

Det er jo fordeler og ulemper med begge deler. En av fordelene med å kjøre er jo at da kan dere stoppe i BERGEN!

vhis dere har god tid, så hadde jeg brukt bil

Jeg har egentlig endelig fått lurt mannen til å bli med å kjøre opp for jeg synes det virker koselig når det blir på en måte litt av turen.. stoppe når vi vil og sove over en plass liksom :D Jeg tror kanskje vi går for det.. snuppa elsker jo å kjøre bil så der har vi ikke no problem :) er bare litt raskere med fly :D hehe.. 

Og vi skal jo farte litt rundt der oppe.. på besøk hit og dit.. til kirken i dåpen, til lokalet osv.. så det blir desidert lettest.. 

Takk for synspunkter :) må tenke liiiiiiiitt til på det :D 

Jeg ville ha kjørt! : ) Vi kjører hver sommer opp til pappa i Mosjøen, 12 timer! Pleier å sove over i Sør-Trøndelag et sted ; ) Og Fagernes, tenker du da som Valdres-Fagernes? ; )

Vi hadde kjørt, vi! ;-)

Back
Topp