Hva ville dere gjort?

Mamma til 2

Glad i forumet
God morgen forresten[:)]

Er litt i tvil hva jeg skal gjøre idag.

Har egentlig en time på helsestasjonen med Brage i dag (vi var der for noen uker siden også)
Men han er blitt skikkelig forkjøla og ikke sånn helt i topp form humørmessig. Både i går og forgårs måtte vi ut på diverse ærend og avtaler som gjorde at han heller ikke fikk sovet lurene sine og han har vært så overtrett på dagen/kvelden at han ikke ville spise noe særlig heller.

Lurer på om jeg skulle utsatt timen til neste uke heller sånn at vi kan heller være hjemme idag så han får ro og muligheten for å sove skikkelig. Det blåser og pøser ute idag så det frister ikke ta han ut i dette været når han er så snørrete og tett. Må jo ta buss vet dere så det tar lenger tid å komme meg fra A til B og en del venting ute på bussholdeplasser osv.

Hva ville dere gjort? Utsette eller møte opp til timen?

Tror jeg hadde møtt opp jeg, så kan hun ta en titt på forkjølelsen og kanskje komme med noen gode tips og råd :)

Kler du godt på han i vogna så sovner han vel kanskje der på vei bort til helsestasjonen? Min sovner omtrent alltid i vogna på bussen [:)]

Utsatt møtet, uten tvil[:)]

Det er verken bra for guttungen å bli dratt ut når han er syk, eller for de andre barna som måtte være på helsestasjonen..[:)]

God bedring!

Hmmm, ja tror jeg utsetter jeg. Han er så tett og surklete og han har ikke sovet som normalt de siste dagene. Tar oss en rolig innedag tror jeg så får jeg gjort litt husarbeid også[:)]

Du kan jo ringe å høre om det ville blitt lenge til en ny time.  Her er det fullt, og vanskelig å få ny time fort.

ORIGINAL: Windy

Du kan jo ringe å høre om det ville blitt lenge til en ny time.  Her er det fullt, og vanskelig å få ny time fort.

Vi fikk ny time neste uke så det går nok fint[:)] Vi har vært der så mye i det siste og han har alltid lagt mye på seg hver gang. Så er ikke bekymret for han sånn sett[:)] 
Idag prioriterer vi heller soving, husarbeid og kos inne i ruskeværet.
Så nå tusler vi ned på badet og tar oss et forfriskende varmt badKanskje det gjør litt godt for forkjølelsen hans[:)]

ORIGINAL: Rosa termos

Utsatt møtet, uten tvil[:)]

Det er verken bra for guttungen å bli dratt ut når han er syk, eller for de andre barna som måtte være på helsestasjonen..[:)]

God bedring!

Så fint at det var så enkelt å få ny time neste uke da! :D

god bedring og slapp av hjemme i dag. :)

ORIGINAL: Sylvia80

Helsestasjonen ber jo uansett om at man ikke møter med sykt barn.. jeg ville utsatt det. Best for lillegutt og så smitter man ikke andre..[:)]

Skulle akkurat til å si det [:)]

Så lenge han ikke har fått "roen" de siste dagene så ville jeg holdt han hjemme :)

Trenger du noen til å se på forkjølelsen er det lege som skal kontaktes, ikke helsestasjonen [;)]

ORIGINAL: Ambriel

Tror jeg hadde møtt opp jeg, så kan hun ta en titt på forkjølelsen og kanskje komme med noen gode tips og råd :)

Kler du godt på han i vogna så sovner han vel kanskje der på vei bort til helsestasjonen? Min sovner omtrent alltid i vogna på bussen [:)]

ORIGINAL: skoje

Trenger du noen til å se på forkjølelsen er det lege som skal kontaktes, ikke helsestasjonen [;)]

ORIGINAL: Ambriel

Joda, jeg vet jo det, men siden hun først skulle til helsestasjonen så tenkte jeg HS kunne se på det. Tenkte ikke på det at man ikke skal møte opp med syke barn, er sjeldent noen andre på helsestasjonen når jeg er der så hadde bare det i hodet :)

Back
Topp