Hva ville dere gjort??

tosmå*

Glad i forumet
Ok, saken er at det snart er karneval i bhg. Nathalie har gledet seg et halvt år til å være tingeling. Jeg kjøpte inn stoffer før jul, og vi sydde kostymet i januar. Snuppa er superstolt og gleder seg masse!!

MEN... i dag kom lappen fra bhg... karnevalet er 18.februar, altså om to uker, og på samme lappen står det at de har om tema gamle dager og derfor skal alle kle seg ut som i gamle dager med skjørt, selebukser, sjal, hatt etc!!

ER ikke det litt vel seint å komme med det nå?? De fleste av mine venniner har hvertfall kjøpt kostymer til sine barn, så det er ikke bare meg som er tidlig ute ( men de går i andre bhger)

De andre årene har det ikke vært tema når det har vært karneval, alle har kledd seg ut som de vil. Jeg kjente jeg ble paff, og leste lappen høyt til gubben hjemm. sa ingenting negativt så hun hørte,men Nathalie ble kjempelei seg, for det eneste hun vil være er tingeling.. what to do???

Jeg ville latt henne være Tingeling.. Det temaet der forstår jo ikke barna så mye av, dessuten er Peter Pan et gammelt eventyr..[8D]

Poenget med karneval er jo at det skal være morsomt å kle seg ut, og det er jo ikke morsomt å kle seg ut som noe man knapt kan noe om..

de skal vel lære om det, å avslutte temaet med å kle seg ut. det er jo greit nok, men de kunne gjort utenom syns jeg.. bånn tema i karneval å kle seg ut som gamle dager[&:]...

Vi har jo til og med vært å kjøpt sminke, hun har kjøpt seg grønn neglelakk, grønn eyeliner og grønn øyenskygge.

Nathalie kommer til å grine visst ikke hun får være tingeling...

kommer til å tenke på dette hele helga jeg nå. Må jo ta dte opp med bhg på mandag, og ped leder er FIRKANTA på det meste, så jeg gruer meg ja[:o].

Skjønner at du er skuffa! Hadde jeg blitt og!
Håper ped leder forstår!!
Lykke til

Hun dukker nok opp som tingeling uansett tror jeg[8D][:D], måtte bare få ut frustrasjonen, for jeg syns det var så uberteit[X(][8D]. Irritert meg i hele ettermiddag[:D]...[X(]

Jeg skjønner tanken til bhg, men hvorfor kan di ikke heller arrangere en "i gamledager" dag ved en annen anledning istedet? unger elsker jo å kle seg ut, så det hadde sikkert bare vært stas og ikke så mye ekstra som kreves.

Halve moroa med karneval er jo å få kle seg i sterke farger og som noe helt annet enn man er til vanlig, skjønner godt hun ble skuffet, det hadde jeg også blitt!

Skjønner du er frustrert, vi hadde det sånn i barnehagen til christian i fjor da var det pulverheksa som gjalt.
I år er det heldigvis lov å velge selv.
Synnes det er vel litt i seineste laget å komme med temaet 2 uker føre.
Synnes dere skal kjøre tingeling stil jeg, er jo som superberta sier peter pan er et gamelt eventyr
Kan vel si at tingeling er fra gamledager når boka kom ut i 1903
http://no.wikipedia.org/wiki/Peter_Pan
Det viktigste er jo at barna skal ha det gøy, skal man plutselig gå i noen man ikke kunne tenke seg blir jo gleden borte.

Jeg hadde blitt kjempe skuffet hvis mammaen min hadde syd en slik nydelig drakt som du har sydd og jeg ikke fikk ha den på meg.

Skjønner veldig godt at du synes det er teit ja, for det ER det! Og ped lederen kan vel ikke tvinge henne til å kle seg ut som noe hun ikke vil uansett, så jeg villle sendt henne som Tingeling. Og bare snakket med barnehagen på Mandag om at dere har lovet Nathalie å være Tingeling osv, og at hun kommer til å bli kjempe lei seg om hun ikke får lov likevel [:)]

Jeg syns det er litt seint å komme med - og jeg syns også at barna skal få kle seg ut som den de vil. Syns det er mye enklere å slippe å holde seg til et tema.

Enig med dere andre.. La hun kle seg ut som tingeling. Håper du deler bilde med oss[:D]

ORIGINAL: oslojente1980

Enig med dere andre.. La hun kle seg ut som tingeling. Håper du deler bilde med oss[:D]

godt å høre at jeg ikke er overhysterisk!![:D]

Oslojente: skal legge ut bilder på fb jeg når dagen er der[;)].

Back
Topp