hva ville dere gjort?

lineas mamma

Andre møte med forumet
jeg kjenner flere her inne.en av de jeg kjenner slenger masse dritt om ei anna her inne.men når hun snakker med henne her inne så er hun skikkelig venninne med henne.syns det er litt ille så vite at hun ellers er fæl mot henne.har sagt det til henne før,men hun bryr seg ikke.burde jeg fortelle det til hun som blir slengt dritt til?

Men hvis begge er her inne, hvordan klarer ho da å slenge dritt om henne uten at ho andre ikke merker det da liksom?
Om ho driver å sprer løgner og sånt, så er det jo rett at den som det blir jugd om får vite det..

jeg ville kanskje ha gjort hun som slenger dritt oppmerksom på at du vet hun er falsk?

vanskelig situasjon syns jeg.hun slenger dritt om henne når vi er sammen og er sammen med andre utenfor forumet.Vi har aldri møtt hun som blir slengt dritt om annet enn her inne.jeg har sagt mange ganger til henne at jeg ikke skjønner hvorfor hun er sånn og at jeg ikke vil høre noe mer dritt,men det hjelper visst ikke.er jo egentlig en koselig dame da,men,men

Ikke nåka vennine og ta vare på akkurat,håper ho som blir snakka dritt om får vite det[:@][:@]

ORIGINAL: Lica86

jeg ville kanskje ha gjort hun som slenger dritt oppmerksom på at du vet hun er falsk?

det ville jeg også gjort!!!

Back
Topp