Hva ville dere gjort?

carpus

Forumet er livet
Snuppa har vært forkjølet med stygg hoste, vond hals og feber av og på siden torsdagsnatta. Hun hadde feber i natt også, men vært i ganske grei form i dag. Hoster en del fortsatt da og spiser dårlig.

Om hun er feberfri i natt og i morgen, hadde dere sendt i barnehagen da?

Har hun hatt feber på dagen i dag eller bare i natt?

Hadde tatt meg en tur til legen jeg å få sjekket henne, kanskje hun halsbetennelse eller noe?
Men trur ikke jeg hadde sendt L.I i bhg, vist hun hadde vært slik, på av med feber [&:]

Så lenge min kar hadde vært feberfri i et døgn og almenntilstanden er god ville jeg sendt han i bhg.

ORIGINAL: MrsPink

Har hun hatt feber på dagen i dag eller bare i natt?

Hun har ikke ikke hatt feber i dag, men forhøyet temperatur. Litt over en grad mer enn normal temp.
Hun våknet nå, og kjentes litt varm ut igjen, så spørs om jeg kanskje holder henne hjemme en dag til.

ORIGINAL: dripdrop

Hadde tatt meg en tur til legen jeg å få sjekket henne, kanskje hun halsbetennelse eller noe?
Men trur ikke jeg hadde sendt L.I i bhg, vist hun hadde vært slik, på av med feber [&:]

Jeg har også lurt på om hun har halsbetennelse, for hun har store og røde mandler og har klaget veldig over vondt i halsen. Så kanskje jeg burde tatt henne med til legen ja..

Ofte øker tempen om kvelden.

Men jeg ville nok hatt henne hjemme en feberfri dag før jeg sendte henne i barnehagen igjen. Det er fort gjort at feberen kommer tilbake.
Så jeg ville hatt henne hjemme i morgen.

ORIGINAL: carpus

ORIGINAL: dripdrop

Jeg har også lurt på om hun har halsbetennelse, for hun har store og røde mandler og har klaget veldig over vondt i halsen. Så kanskje jeg burde tatt henne med til legen ja..

Det ville jeg gjoert hvertfall, kanskje hun trenger en pencilin kur?

Ville sett an formen;) Men er hun i grei form og bare forkjølelse så hadde jeg sendt... KOmmer litt an på den hosten også.. om den er ille og hun hoster mye i løpet av natta..

Masse god bedring til den lille :)

Ville nok tatt en hjemmedag til da og vurdert legebesøk ang.halsen.

Hva kaller dere feber da?

Jeg synes allmentilstand er viktigst når det gjelder disse små.

ORIGINAL: Dunn

Hva kaller dere feber da?

Jeg synes allmentilstand er viktigst når det gjelder disse små.

Jeg regner det som feber fra 38 og oppover..

Hadde holdt han hjemme hvis allmenntilstanden var dårlig.

Jeg har ringt jobben og sagt at vi blir hjemme i morgen, så drar vi til legen. Uansett bedre å være hjemme en dag for mye, så hun får kommet seg ordentlig i form igjen.

God bedring til Emma! Forresten, enig i temperatur på 38 og oppover er feber.

Jeg hadde nok sendt henne i barnehagen om de ikke var tegn til feber i morgen eller i natt. Og om almentilstanden var bra[;)]

Lykke til og go bedring til lille[;)]

Back
Topp