Hva ville dere gjort?

|Lica|

Forumet er livet
Som sikkert noen her har fått med seg så fikk Elias seg en  lillesøster i desember. For min del så håper jeg han kan få et forhold til denne jenten, men jeg har fått et inntrykk av at mamman hennes ikke liker meg, så da tenkte jeg at pappan til Elias har ansvar for at de skal få treffes.
Men nå har det seg sånn at pappan til Elias nesten aldri ser Elias og når han ser han så bare henger han her i leiligheten min[:'(] Og nå har jeg hørt fra mange som snakker med mamman til lillesøsteren til Elias at hun har lyst å kontakte meg, jeg har enda ikke hørt noe.

Ville dere ha kontaktet hun eller ventet til hun kontaktet dere?

Grunnen til at jeg enda ikke har kontaktet hun er at hun sier alt til pappan til Elias, og det verste som kan skje for han er at meg og hun blir "venner" så da spolerer han det sikkert.

ble sikkert litt rotete men men[:D]

Kanskje du skulle snakket med pappaen til Elias og si at du kunne tenke deg at de kunne bli bedre kjent? Så ikke han føler du går bak ryggen hans...? Eller hadde det vært like lite initiativ fra han da også kanskje? [8|]

Han har sagt flere ganger at han vil at de skal treffes men han gjør veldig lite med det..
og hver gang jeg spør om han vil ta med seg Elias sier han bare at han blir her. så veldig lite initiativ derfra.
nei, vil jo ikke gå bak ryggen på han.

Ja, det er sant.
og når det er flere personer som har snakket med hun og sier det samme virker det jo som om hun vil ha kontakt[:)]

Jeg tror faktisk jeg ville ha tatt kontakt med henne jeg,og blåst i om ex-en din ikke vil at dere skal ha kontakt.Kan jo bli artig for ungene deres å treffe hverandre også.[:)]

Ja, etterhvert vil det nok bli koselig for dem å ha kontakt. Men nå her lillesøsteren hans bare 2 mnd så akkurat nå har de ikke så mye "glede" av hverandre.
det er også en av grunnene til at jeg ikke har tatt kontakt enda.

Pappan har ikke mulighet til å ha Elias på overnatting, han har ingen steder å ha han.
Men pappan er heller ikke sammen med mamman så han ser datteren sin like lite som Elias. så om faren skal gjøre det blir det uansett bare noen timer nå og da.

ORIGINAL: LinnHege

ORIGINAL: Lica86

Pappan har ikke mulighet til å ha Elias på overnatting, han har ingen steder å ha han.
Men pappan er heller ikke sammen med mamman så han ser datteren sin like lite som Elias. så om faren skal gjøre det blir det uansett bare noen timer nå og da.

men da synes jeg du skal ringe henne..
liker ho deg ikke så får du vel vite det.. men hun er sikkert også inter i at dattra skal
bli kjent med elias

Ja, finner nok fort ut om hun ikke liker meg[:D]

Back
Topp