|Lica|
Forumet er livet
Som sikkert noen her har fått med seg så fikk Elias seg en lillesøster i desember. For min del så håper jeg han kan få et forhold til denne jenten, men jeg har fått et inntrykk av at mamman hennes ikke liker meg, så da tenkte jeg at pappan til Elias har ansvar for at de skal få treffes.
Men nå har det seg sånn at pappan til Elias nesten aldri ser Elias og når han ser han så bare henger han her i leiligheten min[:'(] Og nå har jeg hørt fra mange som snakker med mamman til lillesøsteren til Elias at hun har lyst å kontakte meg, jeg har enda ikke hørt noe.
Ville dere ha kontaktet hun eller ventet til hun kontaktet dere?
Grunnen til at jeg enda ikke har kontaktet hun er at hun sier alt til pappan til Elias, og det verste som kan skje for han er at meg og hun blir "venner" så da spolerer han det sikkert.
ble sikkert litt rotete men men[:D]
Men nå har det seg sånn at pappan til Elias nesten aldri ser Elias og når han ser han så bare henger han her i leiligheten min[:'(] Og nå har jeg hørt fra mange som snakker med mamman til lillesøsteren til Elias at hun har lyst å kontakte meg, jeg har enda ikke hørt noe.
Ville dere ha kontaktet hun eller ventet til hun kontaktet dere?
Grunnen til at jeg enda ikke har kontaktet hun er at hun sier alt til pappan til Elias, og det verste som kan skje for han er at meg og hun blir "venner" så da spolerer han det sikkert.
ble sikkert litt rotete men men[:D]