Hva ville dere gjort?

Håper bare alt går bra med deg og spiren!

Blør du fortsatt?!

Og ja: syns du burde ta blodprøver, da får du svar og slipper å lure![:)]

ORIGINAL: Mange Nick 88

det er bullshit at dem ikke tar ul før uke 12, man kan få i uke 7. det skal jeg.

men dra til legen å få sjekke hcg nivå i blode, og det må du gjøre noen uker.

masse lykke til [:)]

jeg tok ul i uke 7 sist jeg var gravid, privat vel og merke..

ta noen blodprøver du, jeg håper virkelig du har sluttet å blø[&:]

Riktig som de andre sier. Man kan ta ul før uke 12!!
Jeg skal i denne omgang ha ul i uke 10

Og forrige gang adde jeg ul i uke 6 (så hjertet slå) OG uke 8. Så skal ikke være noe problem det.
Kan jo også ta privat UL hvis du har lyst til få vite om du har hatt SA eller om det er noe der

åneiåneiånei[:(][:(][:(]

krysser alt jeg har for at det kun er en "vanlig" blødning og at spira fortsatt sitter[:D]

du skal være her inne med oss helt ut til april, BASTA[;)]

lykke lykke lykke til også sender jeg deg MASSE varme klemmer

ORIGINAL: TSF10

Dette er jo akkurat som å lese om meg selv. Har lagt ut innlegg om nesten det samme.. [:(]

Jeg våger å krysse fingrene for oss begge, og håper at det er noe der enda, men det er skummelt.
Jeg har ganske sterke smerter i tillegg til enn god del friskt blod da.

Lykke til.

Hei, ja leste innlegget ditt [:(][:(] Jeg har ligget med smerter i magen i hele natt, og blør masse enda, så jeg er igrunn ikke i noe tvil lenger. [:(]

ORIGINAL: Mange Nick 88

det er bullshit at dem ikke tar ul før uke 12, man kan få i uke 7. det skal jeg.

men dra til legen å få sjekke hcg nivå i blode, og det må du gjøre noen uker.

masse lykke til [:)]

Jeg ringte til privat, og da fikk jeg beskjed om at jormor der ikke utfører ul før i uke 12. Men hvis jeg blir gravid igjen, så tror jeg kanskje at jeg vil be om en henvisning fra lege til tidlig ul..

......ordløs....[:(] Dette var veldig trist å lese Tigerinne...Sender over varme tanker og klemmer til deg!!

ORIGINAL: Knøtteline

......ordløs....[:(] Dette var veldig trist å lese Tigerinne...Sender over varme tanker og klemmer til deg!!

[&o][&o][&o]
Jeg vet ikke hvordan du har det, men jeg kjenner følelsen for å si det sånn... Men alikevel synes jeg det er rart om du ikke blir undersøkt[8|]. Om det har gått den gale veien, bør det vel sjekkes at alt har kommet ut.
Og går det den rette veien bør du jo vite det, slik at du - hvordan skal jeg skrive dette uten at det blir feil[8|]- "oppfører" deg gravid.... om du skjønte hva jeg mente nå?

Jeg håper ihvertfall på at det du nå opplever er helt ufarlig!

huff, forferdelig trist[:(][:(][:(] håper spiren klorer seg fast.. sender deg en god klem

ORIGINAL: kobberø

åneiåneiånei[:(][:(][:(]

krysser alt jeg har for at det kun er en "vanlig" blødning og at spira fortsatt sitter[:D]

du skal være her inne med oss helt ut til april, BASTA[;)]

lykke lykke lykke til også sender jeg deg MASSE varme klemmer

sign!! stakkars deg[:(]

Fineste tigerinna på BV, hvordan går det med deg?? Sender over alle varme tanker og klemmer til deg

åh nei, så trist å lese. Huff, håper alt går bra med deg.

Back
Topp