hva ville dere gjort?? viktig

mmtekea

Forelsket i forumet
bare lurer!

har en venn som bor i samme hus som meg, men ikke samme leilighet.
sønnen hennes har nå fått RS viruset, han er 4 mnd gammel og veldig utsatt. han ligger med slanger og pustemaskiner osv....

jeg ble jo veldig redd, vi har jo vært i nærheten av hverandre hele tiden.
har ringt legevakten,dem sa at barn over 1 år er ikke så utsatt for dette viruset, men det slår ut til vanlig forkjølelse i steden.

sønnen min er nå 15 mnd og VELDIG forkjølet, jeg er drit redd nå!!!!

har jo oxo snakket med legevakten og dem sa jeg bare kunne ta det med ro.

hva ville dere gjort???

Bedre å sjekke en gang for mye enn for lite mener nå jeg [:)] Det er sikkert bare paranoia du har, alt er sikkert helt bra,men det er jo bedre at du får det bekreftet enn at du skal gå å bekymre deg unødvendig [:)]

jeg har villet sjekket det jeg.. da er du jo på den trygge siden, og du slipper og bekymre deg så mye for det også... bedre og gå til doktoren e gang for mye en en gang for lite....

men isåfalllykketil uansett hva du velger og gjøre.. det går nok bra skal du se[;)]

ORIGINAL: jealie24

Bedre å sjekke en gang for mye enn for lite mener nå jeg [:)] Det er sikkert bare paranoia du har, alt er sikkert helt bra,men det er jo bedre at du får det bekreftet enn at du skal gå å bekymre deg unødvendig [:)]

Signerer

hedde dratt til legen for sikkerhets skjyld jeg. bedre å dra til legen engang for mye enn en gang for lite. lykketil [:)] 

ringte legen, ho trodde ikke det var farlig. men skulle ringe meg opp igjen.

ho skulle snakke med legen min og høre så ho var sikker.

ORIGINAL: j21

ringte legen, ho trodde ikke det var farlig. men skulle ringe meg opp igjen.

ho skulle snakke med legen min og høre så ho var sikker.

da ringte legen, jeg skulle bare ta det med ro.

men fikk han feber måtte jeg komme med han. minste det var verst for, om det skulle skje noe.
men da krysser jeg alt jeg har for at det går bra[8D]

Back
Topp