Hva ville dere gjort? Sydentur, vogn, ikke vogn?

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Teodor har sluttet med vogn i sommer og vi solgte trilla for å slippe og ha den stående. 
Nå lurer jeg på om vi skal kjøpe en billig paraplytrille (slik de bare kan sitte i) tilfelle det blir en del gåing når vi er på ferie? Det er blant annet en strand et stykke unne byen som er fin og gå til, og da kommer vi til å pakke enden ting som kan være greit å henge på trilla mens vi går osv. 
Eller er det bare dumt?
Får vi i det hele tatt tak i noe slikt der nede?
Orker ikke å kjøpe her og stresse med spesialbagasje tror jeg, kommer aldri til å bruke den igjen uansett. 
Tar uansett med Manduca, men han er ganske tung å bære mye om gangen nå om han vil slappe av endel..
 
Vet ikke hvor dere skal, men jeg har i alle fall sett massevis av små søte triller når vi har vært i Spania. Det vil da si med små søte hjul, og masse søte detaljer. Tydelig ikke beregnet for tykke poser eller vinterdresser. De har sikkert annet også.

Hvis vi skulle reist nå, og ikke hadde lillesøster i vogn, så ville jeg tatt med simo sportsvognen til Felix. Det er fordi jeg liker å ha en vogn jeg kan lasse alt på, og fordi jeg tror det er for varmt å bære ham på ferie. Det er i alle fall for varmt for meg å bære bagasjen og løpe etter en vill 3-åring samtidig. Har du ingen å låne en gammel vogn av da? Synd dere bor så langt unna, ellers kunne dere tatt med vår.
 
Jeg er så redd for å få noe ødelagt på flyet, derfor vil jeg helst ikke låne.. Men har mulighet til å låne en gammel brio sitty, den gode gamle sittevognen. Vi skal til gran canaria, aner ikke om vi kunne funnet noe slikt der, men jeg lurer på om hotellet leier ut også.
 
Hadde sjekket om de hadde noe til å leie der nede, det er det vi har gjort de siste gangene. Så deilig med alt man kan slippe å dra med seg, men hadde nok hatt med ei paraplytrille om det ikke var noe til leie. God tur
                                                        
 
Kan jo sikkert være greit med en trille, han kan jo bli litt ekstra sliten av varmen også :)

Veldig slitsomt å bære på så stor gutt lenge av gangen :)

Er jo mulig de selger det for en rimelig penge, ellers høres det lurt ut å leie på hotellet om det går an :)

Litt missunnelig på dere som skal i varmen da
 
Takk for flere innspill :) de leier nok ikke ut fant jeg ut. Enten så låner vi brioen til venninna mi eller så satser vi på å finne der :) er masse butikker der hvertfall, så da får vi se! Gleder oss veldig :-)
 
Vi har fått låne vogn! Håpet å slippe innsjekking av spesialbagasje, men da får vi hvertfall en litt mer robust vogn å bruke :)
 
Ser dere fikk låne en, så bra! Vi har en paraplytrille stående hos svigerforeldrene mine i Spania, jeg tror den kostet 10 euro eller noe. Veldig billige de små lette, enkle trillene- om det er noen andre her som skal feriere i Spania og tenker på det samme:)
 
Back
Topp