leoleo
Gift med forumet
Var ute å gikk tur med hunden nå nettopp.
Fikk se en frosk som satt midt i veien. Liker ikke frosker, men tenkte likevel at jeg skulle redde den før den blei overkjørt.
Tok en pinne og pirket forsiktig borti den, men den beveget ikke på seg.
Begynte å lure på om den allerede var død, så gikk litt nærmere å tok en skikkelik titt på den.
Så den beveget på øynene, så død var den ikke.
Syns det ene bakbeinet så litt rart ut, det var litt vridd.
Aner ikke åssen frosker holder beina sine, men nå er jeg rett og slett bekymra for stakkaren om den er påkjørt på den ene bakfoten eller om ett dyr eller noe har ødelakt det.
Sitter her med dårlig samvittighet fordi jeg er redd frosker, tør ikke ta i de.
Ikke orker jeg å ta livet av den heller om den er skada, selv om jeg vet jeg burde gjøre det.
Kan liksom ikke vekke naboen for å spørre om han kan ta livet av en frosk for meg.
Håper inderlig den bare var stiv av skrekk der den satt og nå har hoppet glad og fornøyd inni skogen etter at den gale dama med hunden var å pirket i den.
Tror pinadø jeg må ut å sjekke før jeg legger meg, så kanskje jeg får fred i sjela mi.
Når jeg gikk til jobb i dag tidlig var frosken der fortsatt. Død.
Blei nesten litt letta over at den ikke var i live enda.
Fikk se en frosk som satt midt i veien. Liker ikke frosker, men tenkte likevel at jeg skulle redde den før den blei overkjørt.
Tok en pinne og pirket forsiktig borti den, men den beveget ikke på seg.
Begynte å lure på om den allerede var død, så gikk litt nærmere å tok en skikkelik titt på den.
Så den beveget på øynene, så død var den ikke.
Syns det ene bakbeinet så litt rart ut, det var litt vridd.
Aner ikke åssen frosker holder beina sine, men nå er jeg rett og slett bekymra for stakkaren om den er påkjørt på den ene bakfoten eller om ett dyr eller noe har ødelakt det.
Sitter her med dårlig samvittighet fordi jeg er redd frosker, tør ikke ta i de.
Ikke orker jeg å ta livet av den heller om den er skada, selv om jeg vet jeg burde gjøre det.
Kan liksom ikke vekke naboen for å spørre om han kan ta livet av en frosk for meg.
Håper inderlig den bare var stiv av skrekk der den satt og nå har hoppet glad og fornøyd inni skogen etter at den gale dama med hunden var å pirket i den.
Tror pinadø jeg må ut å sjekke før jeg legger meg, så kanskje jeg får fred i sjela mi.
Når jeg gikk til jobb i dag tidlig var frosken der fortsatt. Død.
Blei nesten litt letta over at den ikke var i live enda.