Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ville nok snakket med ny arbeidsgiver ang mammaperm og prøvetid! Dumt om du ikke får faststilling, også skylder de på noe annet......Dere fikk positiv test før søndag, og hadde tenkt til å levere oppsigelse på jobben på mandag?? Allerede fått tilbud om ny jobb, som var i boks....???
Ja, jeg tror jeg vil trives bedre i ny jobb, men det er ikke krise om jeg må bli i den gamle heller! Jeg syntes det er litt "stygt" å begynne i ny jobb med baby i magen, så det er nok litt uaktuelt tror jeg Meeen, det kan jo hende det ikke er noen baby der, å da er det jo greit;-)
Hva ville du ha sagt?Høyres ut som du ikkje har noko å tapa på å snakka med potensiell ny arb.givar - det ville eg gjort
Hva ville du ha sagt?
Nå har jeg takket ja til ny jobb! Jeg har ikke fått positiv test, men fremdeles ingen mensen i sikte! Jeg skal ikke få mensen før 1/8. Men jeg har jo testet som en Gud, og alle testene har vært negative! Som dere skjønner, var ikke dette helt planlagt(hvis jeg er gravid)! Men jeg kjenner jeg har litt miksede følelser for dette akkurat nå. Vet ikke om jeg lenger håper på graviditet:-( Wææææ, hilsen frustrerte meg!!