Hva ville dere gjort hvis......

Anin

Elsker forumet
Himmelbarn
......Dere fikk positiv test før søndag, og hadde tenkt til å levere oppsigelse på jobben på mandag?? Allerede fått tilbud om ny jobb, som var i boks....???:-)

Sniker frå februar ;)
Viss du meinar at det vil vere betre å bytte jobb, at du vil trivast betre osv hadde eg gjort det. Du får jo uansett jobba dei siste 6 av 10 mnd før permisjon... Er det prøvetid på den nye? Evt snakka med nye arb.giver?

......Dere fikk positiv test før søndag, og hadde tenkt til å levere oppsigelse på jobben på mandag?? Allerede fått tilbud om ny jobb, som var i boks....???:-)
Ville nok snakket med ny arbeidsgiver ang mammaperm og prøvetid! Dumt om du ikke får faststilling, også skylder de på noe annet :(

Ja, jeg tror jeg vil trives bedre i ny jobb, men det er ikke krise om jeg må bli i den gamle heller! Jeg syntes det er litt "stygt" å begynne i ny jobb med baby i magen, så det er nok litt uaktuelt tror jeg:-p Meeen, det kan jo hende det ikke er noen baby der, å da er det jo greit;-)

Ja, jeg tror jeg vil trives bedre i ny jobb, men det er ikke krise om jeg må bli i den gamle heller! Jeg syntes det er litt "stygt" å begynne i ny jobb med baby i magen, så det er nok litt uaktuelt tror jeg:-p Meeen, det kan jo hende det ikke er noen baby der, å da er det jo greit;-)

Høyres ut som du ikkje har noko å tapa på å snakka med potensiell ny arb.givar - det ville eg gjort :)

Høyres ut som du ikkje har noko å tapa på å snakka med potensiell ny arb.givar - det ville eg gjort :)
Hva ville du ha sagt?:-)

Hva ville du ha sagt?:-)

Det kan du sei :P Ville først og fremst høyrt om korleis det fungerer med prøvetid og den type ting. Er jo ikkje sikkert at du klare å holda deg i jobben 100% og kanskje må ut i ein liten sjølvmld pga kvalme/trøtthet/smerter osv... Ville jo ikkje nemnt det siste der, men har du ein liten indikasjon på korleis jobben fungerar.
Ville også nemnt at du er i ein posisjon kor det er naturleg for deg/dikka å tenka på barn - prøva å få barn. Korleis stiller arb.givar seg til det? Etter det ville eg nok følt litt på korleis stemninga er og korleis han/ho svarar før eg hadde sagt at du fekk ein positiv test forrige søndag. Er mogleg han/ho tar den bestemmelsen for deg og seier at du da kanskje ikkje er den rette for jobben i denne omgang, eller er positivt til deg og situasjonen.
Har du noko å tapa på å gjera det? Det verste som kan skje er at dau får ein gratulasjon med graviditeten men eit nei til jobben.
Veldig ofte er det bedre å angra på noko ein HAR gjort, enn IKKJE gjort :)

Nå har jeg takket ja til ny jobb! Jeg har ikke fått positiv test, men fremdeles ingen mensen i sikte! Jeg skal ikke få mensen før 1/8. Men jeg har jo testet som en Gud, og alle testene har vært negative! Som dere skjønner, var ikke dette helt planlagt(hvis jeg er gravid)! Men jeg kjenner jeg har litt miksede følelser for dette akkurat nå. Vet ikke om jeg lenger håper på graviditet:-( Wææææ, hilsen frustrerte meg!!

• Liker
Reactions: EJ
Nå har jeg takket ja til ny jobb! Jeg har ikke fått positiv test, men fremdeles ingen mensen i sikte! Jeg skal ikke få mensen før 1/8. Men jeg har jo testet som en Gud, og alle testene har vært negative! Som dere skjønner, var ikke dette helt planlagt(hvis jeg er gravid)! Men jeg kjenner jeg har litt miksede følelser for dette akkurat nå. Vet ikke om jeg lenger håper på graviditet:-( Wææææ, hilsen frustrerte meg!!

Klem!

Jeg begynner i ny jobb i morgen, testa positiv for en uke siden. Litt kjipt å skal fortelle ny arbeidsgiver om 2 mnd at jeg er gravid, men samtidig så bryr jeg meg ikke om det. Kan ikke vente med å få baby bare fordi jeg skal tenke på arbeidsgiver :) gjør det du synes føles rett

• Liker
Reactions: EJ
Ønsker deg bare lykke til jeg :)

Back
Topp