hva ville dere gjort her??(hagetips)

**Moonlight**

Forumet er livet
Altså på den kanten langs huset`,der det ligger svart dukm/noe bark oppå.(resten har blåst bort/bikkja har spola bort[8D])
og værså snill ikke si blomsterbed[&o][:-][8|]
se bort fra den vannslangen da,men driver å vanner hver dag det ikke regner så orker ikke ta den inn mellom hver gang[8D]

Ville ha laget et enkelt stadue bed der, noe enklere enn stuader får du ikke. Trenger nesten bare å ta bort det visne på høsten eller vente til våren, også blomstrer det og gror av seg selv:)

Hadde laget et steinbed der jeg. Flotte steiner og lave planter som passer seg selv ,og kommer tilbake hver år. Lettvindt og greit.[:D]

Jeg ville plantet noen bunndekkere jeg, for de trenger ikke vedlikehold[;)] 

Spirea er kjempefin ( for eksempel prinsessespirea hvis du er glad i rosa), den er bare å plante, og så trenger du ikke gjøre mer[:)] Andre bunndekkere er krypmispel, men den blir veldig lav da... kryper helt flatt langs bakken. Eller krypeiner (tror den heter det..), litt sånn stikkende busk som også holder seg ganske lavt og klarer seg helt selv.

Hvis beddet er i skyggen, kan du plante hosta (bladliljer med store grønne blader).

ORIGINAL: mari@

Jeg ville plantet noen bunndekkere jeg, for de trenger ikke vedlikehold[;)] 

Spirea er kjempefin ( for eksempel prinsessespirea hvis du er glad i rosa), den er bare å plante, og så trenger du ikke gjøre mer[:)] Andre bunndekkere er krypmispel, men den blir veldig lav da... kryper helt flatt langs bakken. Eller krypeiner (tror den heter det..), litt sånn stikkende busk som også holder seg ganske lavt og klarer seg helt selv.

Hvis beddet er i skyggen, kan du plante hosta (bladliljer med store grønne blader).

er ikke no gld i sånn som blir liggende langs bakken da det har vært en del frosk her[&:]må ha det "åpent og oversiktlig"hihi

tror bare jeg ville hatt noen vinter grønner "trær/busker" der, med bark under[:D]
eller bare singel hvis du ikke vil ha noe jobb med det[:D]

Back
Topp