Hva ville dere gjort?? bilsete

Frk.MammaMor

Elsker forumet
Til høsten må jeg kjøpe to nye bilseter til største snupp.. Ho sitter nå i et Besafe x 3.. Mannen min er to meter høy og får ikke plass foran dette setet.. Han må kjøre og ha lillesøster bak seg noe som også er veldig trangt..Hadde vi hatt penger hadde vi kjøpt en større bil, men jeg er student et år til så det går ikke..Finnes det noe bakovervendte som tar ekstremt liten plass?? Eller må jeg snu ho?? Vil helst ikke snu..Vi har en Mazda 6..

Vi har samme problem..

Men valgte å kjøpe større bil.

Er det ikke Britax two way elite som tar minst plass, dette har ikke støtteben og skal støttes mot setet foran. Men mulig det har kommet andre alternativer innen den gang..

Mamma har mazda 6, de har ett bakovervendt i sin bil, men gubben hadde ikke hatt sjans å kjøre den bilen med setet de har. Er et britax som ikke er veldig plasskrevende, husker ikke modellen.

Virra skrev:
Vi har samme problem..

Men valgte å kjøpe større bil.

Er det ikke Britax two way elite som tar minst plass, dette har ikke støtteben og skal støttes mot setet foran. Men mulig det har kommet andre alternativer innen den gang..

Mamma har mazda 6, de har ett bakovervendt i sin bil, men gubben hadde ikke hatt sjans å kjøre den bilen med setet de har. Er et britax som ikke er veldig plasskrevende, husker ikke modellen.

Vi har ikke mulighet til å kjøpe større bil.. Ja har et britax to way elite i den andre bilen...Meeen vi åssen er det å ta sete frem og tilbake når man har setet bak der.. Er jeg som bruker bilen mest så er avhenig av å kunne flytte på setet...Noen som vet??

Prøv et two way elite-sete i bilen! :)

Back
Topp