Hva ville dere gjort? Ang tul

Maggie2015

Glad i forumet
Hei jenter! Vi hadde en tul før jobbtur forrige uke, men jeg var ikke kommet så langt (han sa sannsynligvis 6+0 eller 6+1, jeg trodde jeg var 6+4), så han så ikke så mye. Han mente han så det pulserte, men det var veldig tidlig, og alt så ellers normalt ut.

Vi har tenkt til å ta en ul i uke 12 og for å sjekke nakkefold etc, men jeg hadde håpet på å fortelle litt før uke 12 denne gangen, aller helst når jeg er ca 9+5 (er sikkert 9+2 da i følge ul). Det koster 1300 kr per UL, og jeg syns det er dyrt å bruke nesten 4000 kr bare på dette. Samtidig har jeg ikke lyst å fortelle før vi har det bekreftet med UL, og samboer vil ikke ofre den ULen i uke 12 (for meg er egentlig ikke det såååå farlig). Han syns derimot ULen i uke 9,5 ikke er nødvendig og sier at da får vi vel bare holde det hemmelig lenger. Men det kommer til å bli kjempevanskelig pga midtsommer og mye besøk.... Og jeg sliter allerede med å holde inn magen liksom (er nr to).

Så hva sier dere damer? Skal jeg bare bruke masse penger å bli litt lykkeligere, eller stole på at alt er bra eller hva?

Jeg skal ta tul rett før uke 12. Så venter med å fortelle det. Men er med nr to og merker magen blir fortere stor! Men får skylde på sjokolade!;) om det skulle bli for ille med stor mage så kan man jo si det og be dem vente med å si det videre til dere har fått bekreftet at det ser bra ut :)

Back
Topp