Hva ville dere gidd for 2 søppelsekker ?

Skattekisten

Blir kjent med forumet
Hva ville dere gjidd for 2 stappfulle søppelsekker med klær fra str 62-74.

Er over 200 plagg + sokker,luer og strømpebukser.

Det er igrunn alt man trenger av inneklær og uteklær.

Man finner poser/kasser med barneklær på finn.no under kategorien "Gis bort" såå... hadde ikke gitt noen ting jeg heller [:)]

ORIGINAL: Froskegele

Ingenting

SIGN!

jeg hadde ikke betalt noe for brukte klær, da hadde jeg faktisk kjøpt nytt. Her gir jeg vekk alt som er for lite til vcenner som trenger, eller andre som trenger, og jeg arver også med GLEDE, men kommer aldri til å betale for brukte barneklær!

Spørs jo helt på hvor mye klærne er brukt, hvordan de ser ut, hvilken kvalitet/merke, om de har blitt vasket ihjel eller blitt vasket riktig osv.

Ville ikke tatt noe for det, men hvis det må sendes så hadde jeg bedt mottaker om å betale porto.

ORIGINAL: MalinDalin

Spørs jo helt på hvor mye klærne er brukt, hvordan de ser ut, hvilken kvalitet/merke, om de har blitt vasket ihjel eller blitt vasket riktig osv.

Er jo ganske mye klær å skulle gi bort da.
Er ikke mange klær du får for 500 kr om du drar på h&m ol.

Er klær fra h&m, name it, cubus osv. noe merkeklær.

Ingenting.. Jeg tar ikke betalt for klær jeg vil bli kvitt heller.. Skal sende ei stoor eske med klær til en bruker her inne..eneste betalinga jeg krever,er for porto.. Heller det enn at det skulle havna på søpla..

jeg hadde nok heller ikke betalt noe for det. Har gitt bort tilsammen 7 søppelsekker med klær til ei, men synes det er vanskelig å skulle sette en pris på det, noen plagg er kanskje verdt litt, mens andre ikke verdt noen ting så da velger jeg heller å gi de bort. Om jeg måtte sende de hadde jeg bedt om porto.

ORIGINAL: Skattekisten

Hadde fortsatt ikke betalt noe [;)]

Har gitt bort alt etter begge ungene jeg,merkeklær og "vanlige" klær - gitt videre.
Har også fått klær av andre[:D]. Eneste kravet jeg har hatt når jeg har gitt videre ,er at det som er fint skal gis videre igjen[:)]. Altså - IKKE SELG klær som man selv har fått!!

Men er ikke noe problem å prøve å selge klær du selv har kjøpt. Jeg vil ikke kjøpe brukte,vanlige klær - men arver med glede.

Ingenting

ikke jeg heller. Og man kan få ganske mye for 500,- om man bare har tid til å lete litt (ikke 2 søppelsekker da, men allikevel)
Men, det er jo uansett opp til deg om du ønsker noe for de eller ikke, men jeg hadde som sagt ikke betalt noe for de, og jeg tar ikke betalt når jeg gir bort heller.

hadde det vært til ukjente så kanskje 400,- ?

til venner hadde de fått det

jeg kjøpte klær på finn til størsta[:)]

Jeg fikk en søppel sekk med klær av en bekjent av foreldrene mine før vesla ble født.
Jeg ga en liter sprit som takk[8D]

Ikke jeg heller. Bodyer og strømpebukser spesielt er billig å kjøpe nytt, og det blir ødelagt etter ganske få vasker egentlig. Så jeg hadde ikke betalt noe annet en porto eventuelt for det.

Hadde glatt gitt 500,- om klærne var rene, hele og pene.

Back
Topp