hva ville dere fulgt ?

FruStina

Gift med forumet
Jeg har etter min regning og tidlig ul, havnet på 12+2 i dag, men så var jeg på ultralyd i går, og ble da satt frem til 12+5, men så blir jeg så usikker om jeg skal følge første mål, eller siste, hun sa at man fulgte ikke den siste, fordi det er kun ordninær man følger, ettersom da måler man hode, som gir mer riktige mål....

Hva hadde dere gjort ? Frem til den ordinære, holdt på 12+2 eller brukt 12+5 ?

12+5! helt klart! Alt for å være lenger fram. hehe. Men du gjør jo som du vil=). Kanskje du kan sette deg på en mellomting? 12+3 eller 12+4?

hihi, tenkte litt sånn selv, og jeg ville nok ikke føle noe på det å sette tilbake igjen etter ordinær, om jeg må det [:D] for da er jeg liksom så langt fremme likevel....hihi

jeg ville holdt meg tilbake, men tanke på å bli skrudd tilbake på ordinær ul. det tror jeg er kjipt!

Jeg bestemte meg for å følge tidlig ul termin jeg! :) Da er jeg 10+4 i dag og nærmere 12 uker! hehe... ingenting er jo sikkert før ordinær ul-termin så hvorfor ikke? [:D]

ORIGINAL: Jaybird

12+5! helt klart! Alt for å være lenger fram. hehe. Men du gjør jo som du vil=). Kanskje du kan sette deg på en mellomting? 12+3 eller 12+4?

hihi, da tror jeg at jeg endrer frem jeg, for hun målte godt, og jeg blir overhode ikke lei meg om jeg blir stilt tilbake på ordinær, for da får jeg jo bli HER !!!!!!! Og jeg VIL bli her, har ikke lyst å flytte til desember jeg [:(][:D]

Og vi vil ha deg her også!![:D][:D]<3

ORIGINAL: maltesers

Og vi vil ha deg her også!![:D][:D]<3

Sign!!!

åååå, herlige dere er, griner om jeg må flytte altså, bare så det er sagt, NEKTER !!!!

Ville holdt på 12+2, jeg. Er kjipt å bli satt tilbake igjen etter ordinær ultralyd, hvis du skulle bli det - og veldig gøy å bli satt frem. [;)]

I forrige svangerskap hadde jeg tidlig UL og fikk termin en uke før menstermin. Ordinær UL sa en uke senere, to dager før menstermin. Og jeg fødte på menstermin. MEN babyen var på overtid, for det var tomt for fostervann og han hadde flere tegn på at han var klar før iflg. jordmor. Så for min del kan det jo være at den første tidlige UL var riktig, for på den ordinære var babyen allerede en god del større enn gjennomsnittet .. Første svangerskap fødte jeg også nær menstermin (dagen etter), og da gikk jeg en uke over UL-termin, den var bombesikker. Regner nesten med at jeg føder nær menstermin denne gangen også, bare så synd jeg ikke vet sikkert når siste mensdato er!! [:-]

bare jeg som blir glad om jeg blir satt tilbake da ? [8|]
for jeg vil være her jeg [:D] hihi, synes vel jeg er skrulling dere [;)]
Derfor følger jeg ny termin nå, bare for moro [;)]

Jeg må uansett ha vekt oppfølging jeg, uansett termin, fordi med sønnen ble jeg satt i gang, han ble født 1 dag FØR termin, og han veide 4500 gram.....som da tilsier at nestemann blir stor også

Back
Topp